نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصاویر فصل سوم سریال Big Mouth منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی اولین پوستر و چند تصویر جدید از فصل سوم انیمیشن سریالی محبوب خود یعنی Big Mouth منتشر کرد. این شبکه تاریخ پخش این سریال کمدی را هم اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس اخیرا اولین پوستر و همچنین چندین تصویر از فصل سوم انیمیشن سریالی Big Mouth منتشر کرد که دید واضح‌تری را نسبت به داستان و فضای این فصل از این انیمیشن کمدی و محبوب در اختیار ما قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، شبکه نت فلیکس اعلام کرد که این انیمیشن سریالی در تاریخ ۴ اکتبر سال جاری (۱۲ مهر) برای فصل سوم خود به سرویس استریم بازمی‌گردد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر منتشر شده از انیمیشن سریالی Big Mouth را مشاهده کنید :

Big Mouth

انیمیشن سریالی Big Mouth بیشتر از هر چیزی روی لذت و اوقات خوش بزرگ شدن تمرکز دارد و داستان‌های خود را با چاشنی طنز بازگو می‌کند. این انیمیشن سریالی کمدی که نیم ساعته است و برای بزرگسالان ساخته می‌شود، در مورد دو دوست از دنیای واقعی به نام‌های نیک کرول، صداپیشه انیمیشن Sausage Party (مهمانی سوسیسی) و اندرو گلدبرگ است که در دوران پرشکوه و کابوس‌آور بلوغ نوجوانی قرار دارند. جان مولانی که کمدین برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) محسوب می‌شود، صداپیشگی نقش شخصیت اندرو را برعهده دارد. این در حالی است که کرول صداپیشگی چندین شخصیت مختلف، از جمله نیک را برعهده دارد. علاوه‌بر این، کرول درکنار خلق این مجموعه، نقش تهیه کنندگی اجرایی آن را هم برعهده دارد.

نویسندگان و کارگردانانی به نام مارک لوین و جنیفر فلکت هم درکنار نیک کرول و اندرو گلدبرگ، علاوه‌بر خلق سریال، نقش تهیه کنندگان اجرایی را هم در این تیم برعهده دارند. انیمیشن سریالی Big Mouth که یکی از تولیدات شبکه Netflix محسوب می‌شود، از زمان پخش اولین فصل خود در سال ۲۰۱۷ موفقیت‌های زیادی به دست آورد و ثابت کرد که یکی از دارایی‌های با ارزش است. این مجموعه تلویزیونی در موقعیتی نادر توانست تایید ۱۰۰٪ منتقدان سایت Rotten Tomatoes را به دست بیاورد؛ چه در فصل اول و چه در فصل دوم خود. تصاویر منتشر شده از فصل سوم انیمیشن سریالی Big Mouth توسط شبکه نتفلیکس:


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده