نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴

ساخت فیلم The Matrix 4 با بازی کیانو ریوز رسما تایید شد

سرانجام برادران وارنر ساخت فیلم The Matrix 4 را رسما تایید و اعلام کرد که در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز و کری-ان ماس خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، شرکت برادران وارنر رسما ساخت فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) را تایید و اعلام کرده است. طبق این خبر، در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی، باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. توبی امریخ، مدیرعامل گروه برادران وارنر پیکچرز، در بیانیه منتشر شده گفت:

ما نمی‌توانیم بیشتر از اینکه قرار است دوباره با لانا در فیلم ماتریکس همکاری کنیم، هیجان زده باشیم. لانا یک فیلمساز خلاق واقعی و منحصر‌به‌فرد با یک دیدگاه حقیقی است و ما هیجان زده هستیم که او در حال نوشتن، کارگردانی و حضور به‌عنوان تهیه کننده در قسمت جدید فیلم The Matrix است.

The Matrix

مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله دیگر از این فیلم ساخته شد که فیلم The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) در سال ۲۰۰۳ به‌روی پرده‌های سینما رفتند. همچنین انیمه The Animatrix (انیماتریکس) نیز اسپین‌آف مجموعه ماتریکس بود که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. واچوفسکی در بیانیه منتشر شده گفت:

بسیار از ایده‌هایی که من و لیلی در ۲۰ سال پیش در مورد واقعیت ما در آن بررسی و جست‌وجو می‌کردیم، اکنون بسیار مناسب‌تر و بهتر از گذشته نیز شده است. من بسیار خوشحالم که این شخصیت‌ها را قرار است دوباره به زندگی خود برگردانم و سپاسگزارم که فرصت دیگری را برای همکاری با دوستان فوق‌العاده‌ام دارم.

علاوه‌بر این، الکساندر همن و دیوید میچل به نوشتن فیلمنامه فیلم The Matrix 4 کمک خواهند کرد و گرنت هیل نیز به‌عنوان تهیه کننده در پروژه حضور دارد. بااین‌حال، لیلی واچوفسکی ظاهرا قرار نیست نقشی در ساخت قسمت چهارم فیلم The Matrix داشته باشد. علاوه‌بر این، جف داروو، طراح مفهومی سه‌گانه The Matrix تایید کرد که برای ساخت فیلم The Matrix 4 نیز حضور دارد و تایید کرد که بیشتر بازیگران اصلی در این فیلم باز خواهند گشت. همچنین استیو اسکروس نیز بار دیگر به‌عنوان هنرمند استوری برد در قسمت جدید فیلم ماتریکس حضور خواهد داشت. همچنین ورایتی تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Matrix 4 از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. پیش از این شایعاتی مبنی بر حضور مایکل بی جردن در این فیلم نیز شنیده می‌شد که این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده