نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

اندرو اسکات به جمع بازیگران فصل دوم سریال His Dark Materials اضافه شد

اندرو اسکات، بازیگر سرشناس تلویزیون، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال His Dark Materials برای بازی در یک نقش کلیدی اضافه شده است.

ماه گذشته بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه BBC (بی بی سی) و شبکه HBO اولین تریلر رسمی و کامل فصل اول سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) را منتشر کردند که این تریلر با استقبال بسیاری زیادی نیز مواجه شد. همچنین این سریال فانتزی برای فصل دوم نیز تمدید شده که مراحل ساخت فصل دوم نیز مدتی است که آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل دوم سریال His Dark Materials تایید و اعلام شده است. اندرو اسکات که این روزها بیشتر برای بازی در نقش کشیش در فصل دوم سریال Fleabag (فلیبگ) شناخته می‌شود، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال فانتزی نیز اضافه شده و قرار است یک نقش مهم را بازی کند. صفحه رسمی سریال His Dark Materials در توییتر نیز با انتشار تصویری از پشت صحنه ساخت فصل دوم نیز این خبر را تایید کرد که در این تصویر شاهد حضور اسکات و لین-منوئل میرندا، بازیگر نقش لی اسکورسبی، هستیم که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اندرو  اسکات و لین-منوئل میرندا در سریال His Dark Materials

اسکات نقش شخصیتی به‌نام کلونل جان پری را بر عهده دارد که با نام جوپری نیز شناخته می‌شود و قرار است شاهد حضور او در هر ۸ قسمت فصل دوم این سریال که اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است، باشیم. در کتاب، شخصیت اسکات به‌طور اتفاقی به دنیای لیرا سفر می‌کند و در آن‌جا به یک محقق و جادوگر تبدیل می‌شود. دیمون (Dæmon) او در رمان‌ها یک عقاب دریایی است. طبق گفته سازندگان سریال، هر فصل سریال His Dark Materials قرار است براساس یک کتاب آن باشد که قابل انتظار است ساخت فصل سوم و احتمالا پایانی نیز تایید شود. دافنه کین، لین-منوئل میرندا، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ایان گلدر، ویل کین، جورجینا کمپبل، ایان گلدر، آن-ماری داف، جیمز کازمو، مت فریزر، جف بل و روتا گدمینتاس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال His Dark Materials در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه BBC و HBO منتشر شود که قابل انتظار است در آینده نزدیک تاریخ رسمی آن اعلام شود. علاوه‌بر سریال Fleabag، اسکات بیشتر برای بازی در نقش جیمز موریارتی در سریال Sherlock (شرلوک) شناخته می‌شود و او همچنین در قسمت Smithereens از فصل پنجم سریال Black Mirror (آینه سیاه) نیز به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده