نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

زمان شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders اعلام شد

شبکه ‌‌BBC سرانجام و پس از یک انتظار طولانی، زمان شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders را تایید و اعلام کرد.

مدتی پیش بود که شبکه BBC (بی بی سی) اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پنجم این سریال بودیم، اما زمان شروع پخش این اثر اعلام نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان آغاز پخش فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز تایید و اعلام شده است. شبکه‌ بی‌بی‌سی اعلام کرد که پخش سریال از روز یکشنبه، ۲۵ آگوست ۲۰۱۹ (۳ شهریور ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. با این حال، اطلاعاتی از زمان شروع پخش این سریال از شبکه نتفلیکس منتشر نشده که قابل انتظار است در آینده اعلام شود و همچنین انتظار می‌رود که در اواخر سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی نیز شاهد انتشار آن باشیم. همچنین تصاویر جدیدی از فصل پنجم سریال Peaky Blinders نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، BBC اعلام کرد که پخش سریال Peaky Blinders از فصل پنجم از شبکه BBC Two به شبکه BBC One انتقال پیدا کرده است. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. تامی شلبی تلاش می‌کند تا به یک سیاستمدار تبدیل شود و در این راه با اسوالد موزلی (سیاستمدار مشهور انگلیسی که با هیتلر ملاقات کرده بود) که ظاهرا دشمن او در فصل پنجم است، آشنا می‌شود. 

کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت سریال پیکی بلایندرز را بر عهده دارد که اخیرا از احتمال ساخت دو فصل دیگر از آن خبر داده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده