نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شد

شبکه BBC سرانجام اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت تامی شلبی و خانواده‌اش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) منتشر شده است. شبکه BBC (بی بی سی) اخیرا اولین تریلر رسمی فصل پنجم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل پنجم هستیم. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. تامی شلبی تلاش می‌کند تا به یک سیاستمدار تبدیل شود و در این راه با اسوالد موزلی (سیاستمدار مشهور انگلیسی که با هیتلر ملاقات کرده بود) که ظاهرا دشمن او در فصل پنجم است، آشنا می‌شود. همچنین در طول تریلر شاهد انفجار ماشین هستیم که تامی در حال نجات یک نفر است و پالی هم به‌دنبال کشتن فرد مهاجم است که باید دید چه کسی در ماشین احتمالا کشته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر بازگشت به بیرمنگام، در طول تریلر دختر تامی شلبی نیز حضور دارد و علاوه بر این، در بخشی از تریلر شاهد حضور شخصیت آنیا تیلور جوی نیز هستیم. اما شاید جذاب‌ترین بخش تریلر تیراندازی تامی باشد که هنوز مشخص نیست که هدف او چه کسی است و همچنین ظاهرا او مورد حمله گروهی در شهر نیز قرار گرفته است. با این حال، هنوز زمان شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders اعلام نشده است. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت سریال پیکی بلایندرز را بر عهده دارد که اخیرا از احتمال ساخت دو فصل دیگر از آن خبر داده است.

کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Digitalspy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده