نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تاریخ اکران فیلم Last Night In Soho به کارگردانی ادگار رایت مشخص شد

کمپانی فوکس فیچرز تاریخ اکران فیلم Last Night In Soho را که جدیدترین فیلم ادگار رایت است، رسما تایید و اعلام کرد.

فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) فیلم جدید ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، فیلم Scott Pilgrim Vs. the World (اسکات پیلگریم علیه دنیا)، فیلم Shaun of the Dead (شان می‌میرد)، فیلم The World's End (ته دنیا) و فیلم Hot Fuzz، است که مدتی پیش مراحل فیلمبرداری و تولید آن به پایان رسیده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک و مورد انتظار تایید و اعلام شده که در سال ۲۰۲۰ باید منتظر اثر جدید ادگار رایت باشیم. کمپانی فوکس فیچرز که زیر مجموعه یونیورسال پیکچرز است، اعلام کرد که فیلم Last Night In Soho برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

ادگار رایت

آنیا تیلور جوی، مت اسمیت، توماسین مک کنزی، دایانا ریگ، ترنس استامپ، ریتا تاشینگهم، سینوو کارلسن و مایکل آجائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Last Night In Soho حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است یک فیلم وحشت روان‌شناختی و دلهره‌آور مثل فیلم Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی باشد. علاوه بر کارگردانی، رایت وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته که کریستی ویلسون-کنز، نویسنده سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Last Night In Soho در دسترس نیست.

فیلم Baby Driver (بیبی درایور) آخرین فیلم رایت بود که ۲۲۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که ۱۰۷.۸ میلیون دلار آن از بازار آمریکای شمالی بوده است. در حال حاضر رایت در حال کار روی فیلمنامه دنباله فیلم Baby Driver نیز است که هنوز ساخت این فیلم قطعی نشده، اما مدتی پیش انسل الگورت تایید کرد فیلم Baby Driver 2 (بیبی درایور ۲) به احتمال بسیار زیاد در نهایت ساخته خواهد شد. ممکن است پروژه بعدی رایت پس از فیلم Last Night In Soho این اثر باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده