نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴

میشل ویلیامز بازگشتش در دنباله فیلم ونوم را تایید کرد

میشل ویلیامز، بازیگر نقش ان ویینگ، تایید کرد که او در فیلم Venom 2 نیز باز خواهد گشت و از هیجانش برای کار با اندی سرکیس گفت.

به‌تازگی تایید شده که اندی سرکیس پس از توافق با کمپانی سونی پیکچرز، رسما وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 (ونوم ۲) را بر عهده گرفته است که در حال حاضر تنها بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم در این فیلم تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. در مصاحبه با یاهو، میشل ویلیامز تایید کرد که او قرار است بار دیگر نقش ان ویینگ را در فیلم Venom 2 بازی کند. او همچنین گفت که از کار کردن با اندی سرکیس بسیار هیجان‌زده است. ویلیامز گفت:

من یکی از طرفداران اندی هستم و کارهایی که او توانسته تا به امروز انجام دهد، بسیار برای من الهام‌بخش بوده است. او به شیوه خاصی بسیار بااستعداد است و من بسیار هیجان‌زده‌ام که قرار است در این پروژه کنار او باشم و از او چیزهای زیادی بیاموزم.

اندی سرکیس | Andy Serkis

ویلیامز همچنین گفت که او دوست دارد در فیلم Venom 2 نقش شی ونوم را نیز بار دیگر بازی کند که در قسمت قبل برای لحظاتی کوتاه شاهد حضور این شخصیت بودیم. سرکیس بیشتر برای بازی در نقش‌های موشن‌کپچر مثل بازی در نقش گالوم در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سزار در سه‌گانه فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) شناخته می‌شود و همچنین سابقه بازی در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم King Kong (کینگ کونگ) و فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، را نیز در کارنامه خود داشته است. سرکیس پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش) را نیز بر عهده داشته است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Venom 2 از پاییز امسال آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده