نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تایکا وایتیتی پیش از ساخت Thor: Love and Thunder فیلم دیگری با فاکس سرچلایت خواهد ساخت

تایکا وایتیتی در دومین همکاری مشترک خود با فاکس سرچلایت وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایکا وایتیتی و فاکس سرچلایت قرارداد همکاری برای ساخت یک فیلم دیگر امضا کرده‌اند. این کارگردان نیوزیلندی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، شناخته می‌شود، قرار است پیش از اینکه به سراغ کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برود، فیلم دیگری را کارگردانی کند که فاکس سرچلایت حق ساخت و انتشار این فیلم را به‌دست آورده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است. وایتیتی اخیرا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder را بر عهده گرفته که این موضوع باعث توقف ساخت فیلم Akira (آکیرا) تا زمان نامشخصی شده بود.

وایتیتی قرار است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده داشته باشد. مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) قرار است در سال ۲۰۲۰ آغاز شود، اما پیش از آن، وایتیتی قرار است فیلم جدیدی برای فاکس سرچلایت را کارگردانی کند که گرت باش از فاکس سرچلایت و جاناتان کاوندیش و اندی سرکیس از Imaginarium، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. مراحل فیلمبرداری و تولید این پروژه برای شروع در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. وایتیتی و فاکس سرچلایت پیش از این در فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) با یکدیگر همکاری کرده بودند که این فیلم قرار است در پاییز امسال و حضور در فصل جوایز اکران شود و پیش از آن، این فیلم در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده خواهد شد. 

فیلم JoJo Rabbit برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. اسکارلت جوهانسون، تایکا وایتیتی، سم راکول، رومان گریفین دیویس، تومانسین مک‌کنزی، ربل ویلسون، آلفی آلن و استیون مرچنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم JoJo Rabbit حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده