نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

همبازی شدن دوباره سایمون پگ و نیک فراست در سریال Truth Seekers

سایمون پگ و نیک فراست، دو بازیگر محبوب فیلم‌های کمدی، در سریال Truth Seekers (جویندگان حقیقت) شبکه آمازون پرایم همبازی خواهند شد.

سایمون پگ، بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ انگلیسی، بار دیگر با دوست قدیمی و همکار خود، نیک فراست که وی نیز کمدین و فیلمنامه‌نویس انگلیسی است، در پروژه‌ای جدید همبازی خواهد شد. این دو بازیگر محبوب ژانر کمدی که سینمادوستان با فیلم‌های ابتدایی ادگار رایت آنان را به‌یاد دارند، در سریال جدید و اورجینال شبکه آمازون پرایم (Amazon Prime) با عنوان Truth Seekers (جویندگان حقیقت) که سریالی کمدی و ترسناک خواهد بود، نقش‌های اصلی را بر عهده دارند. این سریال اولین سریال استودیوی استولن پیکچرز (Stolen Pictures)، یکی از زیرشاخه‌های شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) خواهد بود.

طبق گزارش اختصاصی سایت وِرایتی، نیک فراست در سریال Truth Seekers، نقش شخصیتی با عنوان گاس را ایفا خواهد کرد که شکارچی روح است و در تیمی دونفره، فعالیت‌های ماوراءالطبیعی را که در سراسر کشور انگلستان رخ می‌دهد کشف می‌کنند و از این ماجراها برای ساخت و پخش سریالی اینترنتی، فیلم می‌گیرند. آنان به همه‌جا سر می‌زنند؛ از کلیساهای روح‌زده گرفته تا پناهگاه‌های زیرزمینی و بیمارستان‌های خالی و نیمه‌خراب. آنان برای شناسایی ارواح از دستگاهی دست‌ساز استفاده می‌کنند و کشفیات خود را روی کانالی اینترنتی، به‌اشتراک می‌گذارند. شغل عجیب و فراطبیعی این دو نفر هر روز پس از کشف توطئه‌ای که می‌تواند نژاد بشر را تهدید کند سخت‌تر، طاقت‌فرساتر، وحشتناک‌تر و مرگبارتر می‌شود. سایمون پگ نیز قرار است نقش شخصیت دیو را در این سریال ایفا کند که هنوز اطلاعات چندانی از این شخصیت منتشر نشده است. در گزارش سایت وِرایتی اعلام شد که دیگر بازیگران سریال Truth Seekers نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

shaun of the dead

گویا سایمون پگ، نیک فراست و مایلز کتلی، در سال ۲۰۱۷ مراحل ابتدایی ساخت و تولید سریال Truth Seekers را آغاز کرده بودند. نیک فراست در رابطه با سریال جدید آمازون پرایم چنین گفت:

سایمون، مایلز، من و دیگر اعضای استودیو استولن پیکچرز از همکاری با شریک جدید خود، آمازون پرایم ویدئو، بی‌نهایت خوشحالیم. هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از ساخت این سریال ماوراءالطبیعی دیوانه‌وار که توطئه‌های زیادی در داستان آن پوشیده مانده است، نیست. تعهد و حمایت آمازون پرایم از سریال و در مجموع محتوای اورجینال، به ما ثابت کرد که گروهی بهتر و بزرگ‌تر از این تیم پیدا نخواهیم کرد.

سایمون پگ، دیگر بازیگر اصلی سریال Truth Seekers نیز در رابطه با ساخت این سریال گفت:

من و نیک بسیار خوشحالیم که سریال Truth Seekers خانهٔ خود را که همان شبکه آمازون پرایم است، پیدا کرد. ما به‌دنبال همکاری نزدیک با تیم سازنده هستیم و می‌خواهیم سریالی بسیار خاص بسازیم. از این دست موقعیت‌ها در مدیوم تلویزیون، فرصت هیجان‌انگیزی است و فکر نمی‌کنم شریک بهتری از آمازون پرایم برای همکاری و البته بازگرداندن ما به جعبهٔ جادویی پیدا می‌شد.

ریچارد وب تهیه‌کنندگی سریال Truth Seekers را بر عهده خواهد داشت و این سریال ترسناک و کمدی در هشت اپیزود نیم ساعته ساخته خواهد شد؛ مراحل فیلمبرداری این سریال نیز از ماه سپتامبر آغاز می‌شود. سایمون پگ و نیک فراست با همکاری نت ساندرز و جیمز سرافینوویچ، چهار نویسنده فیلمنامه سریال خواهند بود. مایلز کتلی و فیلد اسمیت، کارگردانان سریال Truth Seekers خواهند بود.

تیمی دونفره، فعالیت‌های ماوراءالطبیعی را که در سراسر کشور انگلستان رخ می‌دهد کشف می‌کنند و از این ماجراها برای ساخت و پخش سریالی اینترنتی، فیلم می‌گیرند

جرجیا براون، رئیس بخش محتوای اورجینال شبکه آمازون پرایم در اروپا، راجع به‌همکاری با این دو بازیگر چنین گفت:

از همکاری با سایمون پگ، نیک فراست و تمامی اعضای استولن پیکچرز برای ساخت سریال هیجان‌انگیز شبکه آمازون پرایم بسیار هیجان‌زده‌ایم؛ خوشحالیم که دو بازیگر بااستعداد انگلیسی نقش‌های اصلی را در این سریال ایفا خواهند کرد.

ادگار رایت با سایمون پگ و نیک فراست در مجموعه سه‌گانهٔ Shaun of the Dead (شاون مرده)، Hot Fuzz (هات فاز) و The World’s End (ته دنیا) همکاری داشته است؛ حال دو بازیگر اصلی فیلم‌های رایت که زوج سینمایی بسیار خوبی هستند، در سریالی کمدی و ترسناک، نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند داشت و به‌نظر باید منتظر سریالی متفاوت همچون فیلم‌های ذکرشده باشیم. فیلم Shaun of the Dead یکی از اولین فیلم‌هایی بود که هم رمانتیک بود، هم زامبی داشت و هم کمدی بود. فیلم Shaun of the Dead با بودجه ۶ میلیون دلاری خود، حدود ۳۱ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. فیلم The World’s End نیز با استقبال خوبی از طرف منتقدین همراه شد و با بودجه ساخت ۲۰ میلیون دلاری، نزدیک ۴۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده