نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

اندی سرکیس رسما وظیفه کارگردانی فیلم ونوم 2 را بر عهده گرفت

سونی پیکچرز رسما با اندی سرکیس برای کارگردانی فیلم Venom 2 به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است.

اوایل این ماه بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اندی سرکیس، تراویس نایت و روپرت ویات، سه گزینه اصلی کمپانی سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم Venom 2 (ونوم ۲) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان دنباله فیلم Venom (ونوم) رسما انتخاب و معرفی شده است. سونی به‌تازگی با اندی سرکیس برای کارگردانی این فیلم به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است تا او به‌جای روبن فلیشر که وظیفه کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست. فلیشر به علت حضور در فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) و طول کشیدن مراحل پس از تولید فیلم تا اوایل پاییز، نمی‌تواند برای کارگردانی فیلم Venom 2 بازگردد. 

Venom

سرکیس که بیشتر برای بازی در نقش گالوم در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سزار در سه‌گانه فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) شناخته می‌شود، پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش) را در کارنامه خود داشته است و فیلم Venom 2 قرار است سومین تجربه کارگردانی او باشد. این در حالی است که سرکیس قرار است وظیفه کارگردانی فیلم Animal Farm (قلعه حیوانات) برای شبکه نتفلیکس را نیز بر عهده داشته باشد. در حال حاضر تنها بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم در فیلم Venom 2 تایید و اعلام شده است، اما می‌توان انتظار داشت که وودی هارلسون و میشل ویلیامز نیز در این فیلم بازگردند. 

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Venom 2 از پاییز امسال آغاز خواهد شد و با اینکه تاریخ اکران آن هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده