نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶

مذاکره جرد لتو برای بازی در نقش یک قاتل سریالی در فیلم Little Things

جرد لتو مذاکره با برادران وارنر برای بازی در فیلم Little Things با بازی دنزل واشینگتن و رامی ملک، را آغاز کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری ممکن است به جمع بازیگران فیلم Little Things (چیزهای کوچک) اضافه شود. جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)، مذاکرات اولیه با برادران وارنر برای حضور در این فیلم دلهره‌آور را آغاز کرده است. در این فیلم قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون دنزل واشینگتن و رامی ملک نیز باشیم که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Little Things بر عهده جان لی هنکاک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) خواهد بود.

Washington

اتفاقات فیلم Little Things در شهر کرن کانتی در کالیفرنیا جریان دارد که یک آتش‌سوزی در آن رخ داده است. این فیلم قرار است داستان یک کلانتر به‌نام دکه با بازی واشینگتن و یک کارآگاه LASD به‌نام بکستر با بازی ملک را دنبال کند که به دنبال یافتن و دستگیری یک قاتل سریالی بسیار باهوش و حقه‌باز در کرن کانتی هستند. دکه شخصیتی باهوش است و استعداد جالبی نیز دارد، اما حال او باید با بکستر که دارای مشکلاتی نیز است و اکنون مافوق او خواهد بود، همکاری کند و همچنین شخصیت دیک دارای گذشته تاریکی است که در حال کشمکش با آن است. در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، لتو قرار است نقش قاتل سریالی را در فیلم Little Things بازی کند.

رامی ملک

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Little Things قرار است از پاییز امسال آغاز شود که قابل انتظار است این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. لتو پیش از این در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) با برادران وارنر همکاری کرده بود و او اخیرا در فیلم Morbius در نقش موربیوس به ایفای نقش پرداخته که مدتی پیش مراحل فیلمبرداری و تولید آن به پایان رسید و حال او زمان کافی برای حضور در یک پروژه دیگر را دارد. همچنین فیلم The Outsider (بیگانه) از دیگر فیلم‌هایی است که لتو اخیرا در آن به ایفای نقش پرداخته و همچنین او هنوز امیدوار به ساخت و حضور در فیلم Tron 3 (ترون ۳) نیز است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده