نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

سریال Thirteen Reasons Why برای فصل چهارم و پایانی تمدید شد؛ اعلام تاریخ انتشار فصل سوم

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why، تاریخ انتشار آن را اعلام و این سریال را برای فصل چهارم و پایانی تمدید کرد.

خرداد سال گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس با انتشار تیزر کوتاهی از تمدید سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) برای فصل سوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم این سریال منتشر و برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه Netflix با انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why اعلام کرد که فصل سوم این سریال که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست امسال (۱ شهریور) منتشر شود و همچنین از تمدید سریال Thirteen Reasons Why برای فصل چهارم و پایانی نیز خبر داده که در حال حاضر مراحل ساخت آن نیز آغاز شده است. این سریال با همکاری بخش تلویزیون پارامونت تولید و ساخته می‌شود. در تریلر فصل سوم این سریال به نظر می‌رسد که برایس واکر گم شده یا به قتل رسیده و به‌نظر می‌رسد که تمرکز سریال قرار است روی این شخصیت باشد که در واقع باعث خودکشی هانا بیکر شده بود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why را از صفحه رسمی یوتیوب شبکه نتفلیکس تماشا کنید.

Thirteen Reasons Why

اطلاعاتی از زمان پخش یا تعداد قسمت‌های فصل چهارم سریال Thirteen Reasons Why منتشر نشده، اتفاقات فصل سوم حدود ۸ ماه پس از حوادث فصل دوم و حرکت غیر قابل تصور تایلر آغاز می‌شود که حال کلی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زک به‌دنبال کمک به تایلر و بهبودی و درمان او هستند، اما زمانی که یکی از بازیکن‌های فوتبال گم می‌شود، کلی و دیگران تحت نظارت پلیس قرار می‌گیرند و آن‌ها به دنبال شخصی هستند که راز این گروه را فاش و برملا کند. برایان یورکی، شورانر دو فصل اول، برای ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why بازگشته و همچنین در فصل پایانی این سریال نیز حضور دارد. 

فصل اول این سریال براساس رمانی به همین نام اثر جی آشر تولید شده بود؛ اما فصل دوم این سریال براساس داستانی از برایان یورکی ساخته و منتشر شده است؛ موردی که درباره فصل سوم هم صدق می‌کند. با اینکه فصل اول سریال Thirteen Reasons Why با استقبال منتقدان روبه‌رو شد، اما فصل دوم با واکنش‌ها و نقدهای منفی منتقدان مواجه شده بود. دیلان مینت، برندون فلین، جاستین پرنتیس، آلیشا بو، کریستیان ناوارو، مایلز هایزر، دون دروید، راس باتلر، تیموتی گرانادروس، ان وینترز، استیون وبر، برندا استرانگ، ایمی هارگریوس و گریس سیف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل سوم این سریال قرار نیست شاهد بازگشت کاترین لانگفورد، بازیگر نقش هانا بیکر باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده