نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

سریال Thirteen Reasons Why برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری از تمدید سریال محبوب و جنجالی 13 دلیل که چرا (Thirteen Reasons Why) برای فصل سوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس با انتشار تیزر کوتاهی از تمدید سریال Thirteen Reasons Why برای فصل سوم خبر داده است. تنها پس از کمتر از سه هفته از انتشار فصل دوم این سریال که با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید، حال این شبکه از تمدید سریال ۱۳ دلیل که چرا برای فصل سوم خبر داده است. مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why نیز قرار است در ۱۳ قسمت تولید شود که در حال حاضر مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. نتفلیکس اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از این شبکه استریم منتشر می‌شود. همچنین در تیزر منتشر شده، تنها شاهد باز شدن قفل یکی از قفسه‌های مدرسه لیبرتی هستیم و اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال فاش نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

برایان یورکی، شورانر دو فصل اول، برای ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why باز خواهد گشت. فصل اول این سریال براساس رمانی به همین نام اثر جی آشر تولید شده بود؛ اما فصل دوم این سریال براساس داستانی از برایان یورکی ساخته و منتشر شده است؛ موردی که درباره فصل سوم هم صدق می‌کند. با اینکه فصل اول سریال Thirteen Reasons Why با استقبال منتقدان روبه‌رو شد؛ اما فصل دوم با واکنش‌ها و نقدهای منفی منتقدان مواجه شده است. با این حال، کاربران شبکه نتفلیکس از فصل دوم این سریال استقبال بسیار خوبی کرده‌اند. همچنین می‌دانیم که کاترین لانگفورد، بازیگر نقش هانا بیکر در فصل سوم سریال Thirteen Reasons Why باز نخواهد گشت.

پاراگراف پایانی، بخش‌هایی از فصل اول و دوم سریال Thirteen Reasons Why را فاش می‌کند

.

.

اتفاقات فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why پس از خودکشی هانا بیکر و فاش شدن دلیل آن جریان دارد که شخصیت‌های سریال باید ماجراجویی‌های پیچیده‌ای را برای بهبود و درمان خود پشت سر بگذارند. مقامات و مدیران «مدرسه لیبرتی های» آماده رفتن به دادگاه برای محاکمه می‌شوند؛ اما هیچکس موفق نخواهد شد تا از فاش شدن دلیل مرگ و خودکشی هانا بیکر جلوگیری کند. مجموعه‌ای از عکس‌هایی که با دوربین پولاروید گرفته شده، برای کلی و دیگر هم‌کلاسی‌ها و هم‌مدرسه‌ای‌های هانا برای برملا شدن یک راز ترسناک و مشمئز کننده و جلوگیری از تلاش کسانی که می‌خواهند راز او فاش نشود، ارسال می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده