نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

سریال Carnival Row برای فصل دوم تمدید شد

شبکه آمازون از تمدید سریال Carnival Row با بازی اورلاندو بلوم و کارا دلوین، برای فصل دوم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون از تمدید زودهنگام یکی دیگر از سریال‌های جدید خود خبر داده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، شبکه آمازون از تمدید سریال Carnival Row (کارناوال رو) برای فصل دوم خبر داده است. در این سریال فانتزی شاهد بازی اورلاندو بلوم و کارا دلوین هستیم که انتظار می‌رود در فصل دوم آن نیز حضور داشته باشند و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم این سریال منتشر نشده است. علاوه بر بلوم و دلوین، دیوید گیسی، تامزین مرچانت، اندرو گاور، کارل کروم، ایندیرا وارما، جرد هریس، سایمن مک‌برنی، آلیس کریج،‌ میو درمودی، جیمی هریس، آنا راست، کارولاین فورد و آرتی فراشان، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Carnival Row حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Carnival Row

سریال Carnival Row داستان موجوداتی افسانه‌ای و اسطوره‌ای را دنباله می‌کند که از سرزمین جنگ‌زده‌ی خود فرار کرده و اکنون در یک شهر زندگی می‌کنند. حضور این موجودات افسانه‌ای و افزایش جمعیت مهاجران باعث ایجاد تنش‌ و مشکلات فراوانی بین انسان‌ها و این موجودات در شهر شده و این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از موجودات واقعیت خود را مخفی کنند. تمرکز داستان سریال روی حل پرونده‌ قتل‌های موجودات افسانه‌ای است که هیچگاه حل نشده‌اند که از نگاه مردم نیز نیاز به حل شدن ندارند. اورلاندو بلوم نقش بازرس پلیسی به نام رایکرافت فیلوستریت را بر عهده دارد که بر خلاف خواسته مردم، به دنبال حل پرونده‌های قتل است و کارا دلوین نیز نقش یک پری افسانه‌ای را بازی کرده است. این پری علاوه بر مبارزه با ساکنین متعصب، باید رازهایی را که باعث شده او به این شهر مهاجرت کند نیز در خفا حل کند.  

فصل اول سریال Carnival Row که در ۸ قسمت تولید شده، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ۱۳۹۸) از شبکه آمازون منتشر می‌شود. رنه اشواریا و تراویس بیچام وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم آن نیز بازگردند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده