نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سریال The Expanse برای فصل پنجم تمدید شد

پیش از انتشار فصل چهارم، شبکه آمازون از تمدید سریال The Expanse برای فصل پنجم خبر داده است.

سال گذشته و در طول یک ماه، شبکه سای فای (Syfy) از لغو سریال The Expanse (گستره) پس از پخش سه فصل از آن خبر داد. پس از آن آمازون حقوق این سریال علمی تخیلی را خریداری و برای فصل چهارم رسما تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل پنجم تمدید شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، شبکه آمازون از تمدید سریال The Expanse برای فصل پنجم خبر داده است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌ها و زمان انتشار آن در دسترس نیست. این تمدید درواقع چند ماه پیش از انتشار فصل چهارم این سریال از شبکه آمازون است که نشان می‌دهد آمازون به موفقیت و کیفیت سریال اطمینان زیادی دارد.

The Expanse

هفته گذشته و در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه آمازون اولین تیزر تریلر و ویدیوی رسمی فصل چهارم سریال The Expanse را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال علمی‌تخیلی بودیم و پس از آن اعلام شد که فصل چهارم سریال The Expanse در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) از شبکه آمازون پرایم منتشر خواهد شد. فصل چهارم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده که قابل انتظار است فصل پنجم نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. مارک فرگوس، هاوک اوتسبی و نارن شانکار وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند. توماس جین، استیون استریت، کاس انور، دومنیک تیپر، وس چتهم، شهره آغداشلو، فرانکی آدامز، روزا گیلمور، کئون الکساندر، جس سالگیرو و برن گورمان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Expanse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فصل چهارم سریال The Expanse، خدمه Rocinante ماموریتی از سازمان ملل متحد برای یافتن و کشف دنیای جدید فراتر از شبکه حلقه دریافت می‌کنند. بشریت در حال حاضر دسترسی به هزاران سیاره مشابه زمین را پیدا کرده و حال تنشی بین ملت‌های زمین، مریخ و بلت در حال افزایش است. Ilus اولین سیاره‌ای است که دارای منابع طبیعی غنی هست که یک تمدن ویرانه از بیگانه‌ها که از بین رفته نیز در آن دیده می‌شود. درحالی‌که زمینی‌ها،‌مریخی‌ها بلتی‌ها به‌دنبال استعمار Ilus هستند، اولین کاوشگرانی که برای کشف این دنیا فرستاده شده، دنیای جدید را درک نمی‌کتند و از خطرات بزرگی که در آن‌جا است، اطلاعی ندارند.


منبع ٰٰٰVariety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده