نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اولین پوستر فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap با بازی اما استون را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) منتشر شده است. اگرچه شرکت سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 حضور ندارد، اما این موضوع باعث نشده تا این کمپانی تبلیغات فیلم‌های خود را متوقف کند و اخیرا اولین پوستر رسمی دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) را در حاشیه این نمایشگاه منتشر کرده که در آن تنها شاهد عدد ۲ هستیم که در واقع به‌نظر می‌رسد این پوستر به مکان‌های احتمالی اتفاقات فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) به شکلی جالب اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر پوستر رسمی فیلم Zombieland 2: Double Tap

با توجه به انتشار اولین پوستر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap، قابل انتظار است که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم باشیم که پیش بینی می‌شود این تریلر همزمان با اکران فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو که جمعه این هفته اکران خواهد شد، در سینماها نمایش داده شود که قابل انتظار است این تریلر کمی زودتر نیز به‌صورت رسمی و آنلاین منتشر شود. با این حال، سونی پیکچرز هنوز زمان دقیقی برای انتشار اولین تریلر فیلم Zombieland: Double Tap را اعلام نکرده است. جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. اتفاقات فیلم Zombieland 2 یک دهه پس از اتفاقات قسمت اصلی در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی‌های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland نیز بازگشته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده