نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

اکران فیلم Zombieland 2: Double Tap با کمی تغییر مواجه شد

کمپانی سونی پیکچرز از تغییر تاریخ اکران فیلم Zombieland 2: Double Tap و فیلم Black and Blue خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اطلاعات جدیدی از تاریخ اکران فیلم‌های آینده خود را به اشتراک گذاشته است. سونی در ابتدا اعلام کرد که فیلم Zombieland 2: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) قرار است با یک هفته تاخیر اکران شود. بدین ترتیب دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهر ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون با یک هفته تاخیر در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. در تاریخ جدید، فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) باید با رقیبان سرسختی مثل فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان)، فیلم The Hunt (شکار) و فیلم بدون نام بن افلک در گیشه رقابت کند. 

اتفاقات فیلم Zombieland 2: Double Tap یک دهه پس از اتفاقات قسمت اصلی در یک دنیای پر از زامبی جریان دارد که شخصیت‌های اصلی فیلم باید با زامبی های جدیدی مواجه شوند که نسبت به قسمت اول متحول شده‌اند. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم مورد انتظار در دسترس نیست. جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland 2: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Zombieland نیز بازگشته‌اند. 

علاوه بر فیلم Zombieland 2: Double Tap، سونی پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم Black and Blue (بلک و بلو) را تایید و اعلام کرد که این فیلم پلیسی درام که توسط Screen Gems در دست ساخت است و قرار بود در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون با حدود یک ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۳ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. نائومی هریس، فرانک گریلو، رید اسکات، تایریس گیبسون، بو نپ، مایک کولتر و نفسا ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black and Blue حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده