نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

حضور بازیگران بیشتری در سریال فرعی جدید مردگان متحرک تایید شد

شبکه AMC در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو فهرست جدید بازیگران اسپین آف دوم سریال The Walking Dead را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) تایید و اعلام شده است. پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 یکی از شلوغ‌ترین و بزرگ‌ترین پنل‌های مراسم امسال بوده که در آن علاوه بر نمایش اولین تریلر فصل دهم سریال The Walking Dead، تمدید سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل ششم و تایید همکاری شبکه AMC شرکت یونیورسال پیکچرز برای ساخت فیلم The Walking Dead و انتشار اولین تیزر آن، شاهد اطلاعات جدیدی از دومین سریال فرعی این مجموعه نیز بودیم. پیش از این حضور الکسا منصور، نیکولاس کانتو و هال کامپستن، در این سریال تایید شده بود و حال شبکه AMC حضور بازیگران بیشتری را در سریال جدید مردگان متحرک تایید و اعلام کرده است.

آنت ماهندرو

آنت ماهندرو با سابقه بازی در سریال The Americans (آمریکایی‌ها) و علیا رویال با سابقه بازی در سریال The Red Line، دو بازیگر جدیدی هستند که برای بازی در نقش اصلی به جمع بازیگران اسپین‌آف دوم و بدون نام سریال The Walking Dead اضافه شده‌اند. ماهندرو نقش شخصیتی به‌نام هاک و رویال نقش شخصیتی به‌نام آیریس را در این سریال بر عهده دارند. این سریال قرار است به دو سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead اضافه شود که هر یک از این سریال‌ها قرار است به‌ترتیب برای فصل دهم و فصل ششم بازگردند و شبکه AMC برنامه بلند مدتی برای گسترش دنیای تلویزیون و حتی سینمایی مردگان متحرک دارد.

علیا رویال

متیو نگرته، نویسنده ۲۳ قسمت از سریال The Walking Dead و تهیه کننده با سابقه این مجموعه، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سومین سریال مردگان متحرک حضور دارد. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود و مراحل فیلمبرداری و تولید اسپین‌آف دوم سریال The Walking Dead از تابستان امسال در ویرجینیا آغاز خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده