نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

سه بازیگر از اسپین آف سریال The Walking Dead معرفی شدند

الکسا منصور، نیکولاس کانتو و هال کامپستن، سه بازیگری هستند که حضور آن‌ها در دومین اسپین آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) تأیید شده است.

الکسا منصور (بازیگر فیلم ترسناک Unfriended: Dark Web)، نیکولاس کانتو (صداپیشه انیمیشن The Amazing World of Gumball) و هال کامپستن (بازیگر فیلم کمدی Bilched)، سه بازیگر جدیدی هستند که شبکه AMC حضور آنان را در اسپین‌آف سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) تأیید و اعلام کرده است؛ سایت TheWrap این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کرده است.

اسپین‌آف بدون عنوان سریال The Walking Dead، سومین مجموعهٔ تلویزیونی این فرنچایز خواهد بود که قرار است داستان دو مجموعهٔ The Walking Dead و Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) را ادامه دهد. طبق اعلان رسمی شبکه AMC، داستان این مجموعه پیرامون دو شخصیت دختر جوان است که این دو پروتاگونیست قصه خواهند بود و قرار است تمرکز داستانی روی اولین نسل نجات‌یافته پس از اتفاقات آخرالزمانی دو مجموعهٔ پیشین باشد؛ برخی تبدیل به قهرمان می‌شوند و برخی هم شخصیتی ضدقهرمان و شرور پیدا خواهند کرد.

Walking Dead Spinoff

شورانر اسپین‌آف بدون عنوان سریال The Walking Dead، مت نگریت خواهد بود و اسکات ام. گلیمپس وی را در این راه همراهی خواهد کرد. اد کارول، مدیر اجرایی شبکه AMC، پیش‌تر در مورد مراحل ساخت اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead چنین گفته بود:

شبکه در مرحله‌ای نیست که برنامه‌های خود برای زمان پخش سریال را اعلام کند، اما افراد خلاقی را استخدام کرده‌ایم که در حال کار روی داستان سریال هستند و نمای کلی داستان را ایجاد کرده‌اند. ما در مورد توسعه این مجموعه احساس بسیار خوبی داریم، اما در شرایطی قرار نداریم که در مورد شرکاء و افرادی که در این پروژه حضور دارند، صحبت کنیم و اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم. ما با تعداد زیادی از این افراد و شرکت‌ها گفتگو و مذاکره کرده‌ایم.

در فصل نهم سریال The Walking Dead شاهد جدایی برخی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه محبوب بودیم. در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز، «دنیای مردگان متحرک» را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن، بازیگر نقش مگی بودیم؛ اگرچه گفته می‌شود که ممکن است در آینده شاهد بازگشت کوهن به سریال باشیم. همچنین طبق خبری که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون که از فصل سوم سریال The Walking Dead شاهد نقش آفرینی او در سریال تا به امروز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم آن بودیم، قرار است در طول فصل دهم سریال The Walking Dead، این مجموعه را ترک کند.

اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک‌گاون، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فصل دهم سریال The Walking Dead در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 پنل خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده