نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

فصل چهارم سریال Veronica Mars یک هفته زودتر منتشر شد

شبکه هولو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که فصل چهارم سریال Veronica Mars یک هفته زودتر منتشر شده است. 

شهریور ماه سال گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) احیای سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) را رسما تایید و اعلام کرد. فصل چهارم و جدید این سریال کوتاه‌تر از سه فصل گذشته است و فصل جدید این سریال تنها در ۸ قسمت که زمان هر قسمت حدود یک ساعت خواهد بود، تولید شده است. هر هشت قسمت فصل جدید مینی سریال Veronica Mars قرار بود در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) از سرویس استریم هولو منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل جدید سریال ورونیکا مارس یک هفته زودتر از انتظار منتشر شده است. بامداد امروز شبکه هولو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 اعلام کرد که از هم‌اکنون هر هشت قسمت فصل چهارم سریال Veronica Mars از این سرویس استریم در دسترس کاربرانش قرار گرفته که این خبر غافلگیری خوبی برای طرفداران این سریال بود که حداقل هفت روز دیگر را باید برای انتشار این سریال صبر می‌کردند.

Veronica Mars

کریستن بل، بازیگر نقش ورونیکا مارس در سه فصل اول سریال، بار دیگر این نقش را در فصل جدید سریال Veronica Mars بازی کرده است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل جدید سریال Veronica Mars، تعطیلات بهاری در شهر نپتون با قتل‌های زنجیره‌ای به پایان رسید که در نتیجه صنعت گردشگری این شهر توریستی ساحلی در خطر قرار گرفته است. پس از شروع تحقیقات، مارس توسط پدر و مادر یکی از قربانیان برای پیدا کردن قاتل پسر آن‌ها استخدام شده است. حال ورونیکا باید در هشت قسمت حماسی این راز را کشف کند که افراد ثروتمندی مانع کار او خواهند شد و به نظر می‌رسد که پاسخ مارس در طبقه کارگر در دیتونا بیچ در ساحل غربی باشد. 

کریستن بل، جیسون دوهرینگ، فرانسیس کاپرا، پرسی داگز سوم، ماکس گرینفیلد و دیوید استارزیک، جی کی سیمونز، پتن اسوالت، ایزابلا ویدوویچ، کلیفتن کلینز جونیور و کربی هاول-باپتیست، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Veronica Mars حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب توماس، سازنده سه فصل اول سریال ورونیکا مارس، برای ساخت فصل جدید سریال Veronica Mars نیز بازگشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده