نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

کاترین واترستون همبازی جود لا در سریال The Third Day می‌شود

کاترین واترستون، بازیگر مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts، همبازی جود لا در سریال The Third Day (سومین روز) شبکه HBO و اسکای خواهد شد.

کاترین واترستون، هنرپیشهٔ آمریکایی که سابقه بازی در مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) را در کارنامه دارد، در مینی سریال The Third Day (سومین روز) شبکه HBO و اسکای، همبازی جود لا خواهد شد و این بازیگر یکی از نقش‌های اصلی این پروژه را ایفا خواهد کرد.  

سریال The Third Day توسط دنیس کلی، نویسنده و سازنده سریال‌هایی چون سریال Utopia (آرمان شهر) و سریال Pulling، با همکاری شرکت Plan B Entertainment که متعلق به برد پیت است، تولید و منتشر خواهد شد. مارک ماندن، کارگردان برنده جایزه بفتا برای کارگردانی سریال National Treasure (گنجینه ملی) که پیش از این با دنیس کلی در سریال Utopia نیز همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت سریال The Third Day را بر عهده خواهد داشت. آدریان استرجیس، تهیه‌کننده سریال Chimerica و سریال The Enfield Haunting، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. علاوه‌بر این، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال The Third Day نیز بر عهده کیت د وال و دین الاکلین خواهد بود.

کاترین واترستون در این مینی سریال نقش شخصیت جس را ایفا خواهد کرد که سم با این شخصیت در جزیره برخورد می‌کند

داستان این سریال در مورد ساکنان مرموز جزیره‌ای است که شخصیت سم با نقش‌آفرینی جود لا با آنان مواجه می‌شود که آیین‌ها و رسومات عجیب و غریبی دارند. ترکیب شدن فانتزی و واقعیت برای سم به بازگشت به ترس‌های گذشته او می‌انجامد و باعث می‌شود تا به مقابله با ساکنین جزیره بپردازد. مرز میان واقعیت و خیال، سبب می‌شود شخصیت سم درگیر احساسات درونی و مسئولیتی عجیب برای ساکنان جزیره‌ای شود که وی را وامی‌دارد به آنان در رابطه با عقایدی که دارند، هشدارهای جدی دهد.

Jude Law

کاترین واترستون در این مینی سریال نقش شخصیت جس را ایفا خواهد کرد که سم با این شخصیت در جزیره برخورد می‌کند. این سریال قرار است در ۶ قسمت تولید و از این دو شبکه منتشر شود. اتفاقات سریال The Third Day در یک جزیره دوردست از بریتانیا جریان دارد.

فیلم‌برداری و تولید سریال The Third Day نیز از ماه جولای امسال (تیر یا مرداد ماه) در بریتانیا آغاز خواهد شد و این سریال درام و فانتزی قرار است در سال آینده از شبکه Sky Atlantic در اروپا و از شبکه HBO در آمریکای شمالی منتشر شود. شبکه HBO و اسکای پیش از این در سریال Chernobyl (چرنوبیل) با یکدیگر همکاری کرده بودند که این همکاری بسیار موفقیت‌آمیز بوده و این سریال با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده و این سریال رکوردهای بسیاری را نیز به نام خود ثبت کرده است.

آخرین نقش‌آفرینی کاترین واترستون در سینما بود که وی در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد)، نقش شخصیت پورپنتینا «تینا» گلدستین، کارآگاه کنگره جادویی ایالات متحده آمریکا را ایفا می‌کرد. این فیلم به‌کارگردانی دیوید ییتس، سال گذشته روی پردهٔ سینما رفت و بازیگرانی چون ادی ردمین، جود لا، آلیسون سودول، زوئی کراویتز، دن فوگلر، ازرا میلر، جانی دپ و کالوم ترنر در آن حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند و درواقع این دومین همکاری کاترین واترستون با جود لا در کمتر از یکسال خواهد بود. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و امتیازات خوبی را دریافت نکرد، اما در گیشه عملکرد خوبی از خود به‌جای گذاشت و با بوجهٔ ۲۰۰ میلیون دلاری، فروشی ۶۵۴ میلیون دلاری داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده