نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

کارگردان فیلم Rocketman وظیفه کارگردانی فیلم Sherlock Holmes 3 را بر عهده گرفت

سرانجام کمپانی برادران وارنر با دکستر فلچر، کارگردان فیلم Rocketman، برای کارگردانی فیلم Sherlock Holmes 3 به توافق رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که با انتخاب کارگردان فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز 3)، ساخت این فیلم یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شده است. دکستر فلچر پس از موافقت و امضای قرارداد همکاری با کمپانی برادران وارنر، وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) را بر عهده گرفته است. همچنین رابرت داونی جونیور برای بازی دوباره در نقش شرلوک هلمز و جود لاو برای بازی دوباره در نقش دکتر جان واتسون در این فیلم باز خواهند گشت. پیش از این گای ریچی وظیفه کارگردانی فیلم Sherlock Holmes و فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) را بر عهده داشت، اما در نهایت قرار نیست شاهد بازگشت این کارگردان برای قسمت سوم این مجموعه باشیم.

Dexter Fletcher

فیلم Sherlock Holmes در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۵۲۴ میلیون دلار فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، فیلم Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) که دنباله فیلم اول بود، در سال ۲۰۱۱ اکران شد که این فیلم توانست بیش از ۵۴۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در حال حاضر فیلم Sherlock Holmes 3 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کریس برانکاتو، سازنده سریال Narcos (نارکس) خواهد بود. در صورتی که اتفاق یا تغییر دیگری رخ ندهد، قابل انتظار است که در سال ۲۰۲۰ شاهد شروع مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم Sherlock Holmes باشیم.

دکستر فلچر این روزها بیشتر برای کارگردانی فیلم Rocketman (راکت من) شناخته می‌شود و او پیش از این صحنه‌های باقیمانده فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) را به‌جای برایان سینگر کارگردانی کرده بود. علاوه بر این، فلچر وظیفه کارگردانی فیلم‌های دیگری چون فیلم Wild Bill (که برای آن نامزد دریافت جایزه بفتا شده بود)، فیلم Sunshine on Leith و فیلم Eddie the Eagle (ادی عقاب) را نیز بر عهده داشته و ظاهرا این روزها مورد توجه استودیوهای فیلمسازی قرار گرفته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده