نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

استورم رید احتمالا نقش دختر ادریس البا در فیلم The Suicide Squad را بازی می‌کند

استورم رید، بازیگر فیلم A Wrinkle in Time، در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم The Suicide Squad و بازی در نقش دختر ادریس البا است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) است. استورم رید، بازیگر فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان)، در حال انجام مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) است که طبق اطلاعات منتشر شده، این بازیگر قرار است نقش دختر شخصیت ادریس البا در این فیلم را بازی کند. البا در ابتدا قرار بود نقش ددشات را به‌جای ویل اسمیت بازی کند، اما نقش این شخصیت حذف شد تا البا نقش شخصیت جدیدی را در فیلم The Suicide Squad جوخه انتحار بازی کند که هنوز نقش او در این فیلم اعلام نشده است.

علاوه بر رید و البا، مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، دیوید دستمالچیان و دنیلا ملکیور، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام شده است. اطلاعات زیادی از قسمت جدید فیلم Suicide Squad در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که فیلم قرار نیست یک ریبوت کامل برای قسمت اول باشد. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد و همچنین شاهد بازگشت گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز خواهیم بود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از دنیای DC (دی سی) قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود. مدتی پیش استورم رید پیشنهاد بازی در فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) را قبول کرد و همچنین شاهد حضور این بازیگر ۱۶ ساله در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری چون فیلم 12Years a Slave (دوازده سال بردگی)، سریال When They See Us و سریال Euphoria (سرخوشی)، نیز بوده‌ایم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده