نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

وارنرمدیا سرویس استریم HBO Max را معرفی کرد

کمپانی وارنرمدیا سرانجام اعلام کرد که HBO Max نام سرویس استریم این کمپانی برای رقابت با شبکه نتفلیکس است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، کمپانی وارنرمدیا به دنبال ایجاد سرویس استریم مستقل خود برای رقابت با دیگر سرویس‌های استریم محبوب مثل نتفلیکس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم وارنرمدیا منتشر شده است. وارنرمدیا اعلام کرد که این سرویس استریم قرار است HBO Max نام داشته باشد که در این سرویس استریم قرار است شاهد ترکیبی از فیلم‌ها و سریال‌های وارنرمدیا مثل سریال Friends (دوستان) با برنامه‌های اورجینال HBO Max باشیم. این سرویس استریم قرار است با سرویس‌های استریم و اینترنتی دیگر مثل شبکه Netflix، شبکه هولو (Hulu) و سرویس استریم دیزنی پلاس رقابت کند که وارنرمدیا اعلام کرد که شبکه HBO Max در بهار سال ۲۰۲۰ آغاز به کار خواهد کرد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان دقیق آغاز به کار یا هزینه اشتراک ماهیانه آن منتشر نشده است.

HBO Max

با این حال، در سرویس استریم HBO Max قرار است شاهد برنامه‌هایی از مجموعه دی‌ سی (DC)، شبکه TNT، شبکه TBS، شبکه truTV، شبکه The CW، شبکه Cartoon Network، شبکه Adult Swim، شبکه Crunchyroll، سرویس Rooster Teeth، شبکه HBO و غیره باشیم. در سرویس استریم HBO Max شاهد حضور سریال‌های کلاسیکی مثل سریال Friends، سریال The Fresh Prince of Bel-Air و سریال Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا) به‌همراه سریال‌های جدیدی مثل سریال Batwoman (بت وومن) و سریال Katy Keene (کتی کین)، نیز خواهیم بود. علاوه بر این، گرگ برلانتی و ریس ویترسپون تهیه کنندگی فیلم‌های اورجینال و جدید شبکه HBO Max را نیز بر عهده دارند. همچنین پیش از این ساخت چندین فیلم و سریال برای سرویس استریم HBO Max تایید شده بود که شما در ادامه می‌توانید معرفی این برنامه‌ها را مشاهده کنید:

  • سریال Dune: The Sisterhood (تل ماسه: انجمن خواهری) اقتباسی از رمان‌های فرانک هربرت است که دنی ویلنو کارگردانی قسمت اول آن را بر عهده دارد.
  • سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai (گرملینز: رازهای ماگوای) که یک سریال انیمیشنی و پیش درآمد از فیلم Gremlins (گرملینز) است.
  • سریال Tokyo Vice براساس اثری غیر داستانی به همین نام اثر جیک آدلستین در دست ساخت است که انسل الگورت نقش اصلی آن را بر عهده دارد و اتفاقات پلیس متروپولیتن توکیو را دنبال می‌کند.
  • فیلم The Flight Attendant به تهیه کنندگی گرگ برلانتی.
  • سریال Love Life که یک سریال کمدی عاشقانه ۱۰ قسمتی و نیم ساعته با بازی آنا کندریک است.
  • سریال Station Eleven، یک مینی سریال آخر الزمانی به کارگردانی هیرو مورای است.
  • فیلم Made for Love، یک اقتباس از رمان‌های گرافیکی به کارگردانی اس‌جی کلارکسون است.

نظر شما در مورد سرویس استریم HBO Max چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده