نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

علاقه کارگردان فیلم Far From Home به حضور کراون شکارچی به‌عنوان آنتاگونیست فیلم Spider-Man 3

جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Far From Home، گفت که دوست دارد کراون شکارچی آنتاگونیست قسمت بعدی این فیلم باشد.

از روز سه شنبه هفته گذشته اکران فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) رسما آغاز شد و این فیلم با نمایشی فراتر از انتظار تا به امروز بیش از ۵۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. حال پس از صحنه جنجالی پس از پایان فیلم، بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول به‌دنبال اطلاعاتی از قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) هستند، اما ساخت این فیلم تا به امروز تایید نشده است و به نظر می‌رسد که باید تا نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 و پنل مارول استودیو صبر کنیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Far From Home، از شخصیت محبوب خود برای آنتاگونیست اصلی قسمت بعدی این فیلم پرده برداشته است. در مصاحبه با Uproxx، واتس گفت که او دوست دارد در قسمت بعدی فیلم اسپایدرمن، مرد عنکبوتی با کراون شکارچی (Kraven the Hunter) مواجه شود، اما او اضافه کرد که این صرفا یک علاقه است. واتس گفت:

من کراون را دوست دارم. ولی چگونه ما می‌توانیم از او استفاده کنیم؟ این فقط یک شوخی بود.

Spider-Man: Far From Home

در واقع واتس می‌داند که برای استفاده از شخصیت کراون شکارچی نیاز به اجازه شرکت سونی پیکچرز است و در حال حاضر بسیار بعید است که شاهد حضور این شخصیت در فیلم Spider-Man 3 باشیم. سونی پیکچرز به دنبال ساخت فیلمی مستقل براساس کراون شکارچی در دنیای مرد عنکبوتی خود است و به همین منظور در مرداد سال گذشته از استخدام ریچارد ونک، نویسنده فیلمنامه فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Kraven the Hunter خبر داده بود. با اینکه مشخص نیست در چه زمانی شاهد حضور نورمن و هری آزبورن و در ادامه گرین گابلین خواهیم بود، اما باید دید که آیا مارول مانند میستریو برای حضور کراون در دنیای سینمایی مارول نیز تلاش خواهد کرد یا اینبار سونی برنامه خود را ادامه می‌دهد.

شخصیت کراون شکارچی یکی از شخصیت‌های شرور و منفی دنیای مرد عنکبوتی است که توسط استن لی و استیو دیتکو در سال ۱۹۶۴ خلق و برای اولین‌بار در شماره پانزدهم کامیک The Amazing Spider-Man (مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز) معرفی شد. شخصیت کراون بیشتر برای کمیک Kraven's Last Hunt که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد، شناخته می‌شود که تا آستانه کشتن پیتر پارکر پیش رفته بود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده