نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

فیلم Kraven the Hunter از دنیای مرد عنکبوتی در دست ساخت است

شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت کراون شکارچی است و نویسنده فیلمنامه آن هم مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس شخصیت کراون شکارچی (Kraven the Hunter) از دنیای مرد عنکبوتی (Spider-Man) است. طبق خبری که وب‌سایت کولایدر منتشر کرده، ریچارد ونک، نویسنده فیلمنامه فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر ۲)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kraven the Hunter را بر عهده خواهد داشت. این شخصیت، یکی از شخصیت‌های شرور و منفی دنیای مرد عنکبوتی است که توسط استن لی و استیو دیتکو در سال ۱۹۶۴ خلق و برای اولین‌بار در شماره پانزدهم کامیک The Amazing Spider-Man (مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز) معرفی شد. 

از زمان اعلام ساخت فیلم Silver and Black (سیلور و بلک)، شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی براساس شخصیت کراون شکارچی شنیده می‌شد و حتی به نظر می‌رسید که این شخصیت قرار است برای اولین بار در فیلم Silver and Black معرفی شود. حال به نظر می‌رسد که سونی به موفقیت فیلم Venom (ونوم) اطمینان کافی دارد و به همین منظور نویسنده فیلمنامه فیلم Kraven the Hunter را برای جلو بردن مراحل ساخت این فیلم، استخدام کرده است. با این حال، یک سوال همیشگی نیز مطرح است؛ این که آیا قرار نیست سرانجام در این فیلم‌ها شاهد حضور مرد عنکبوتی باشیم یا در دنیای اسپایدرمن سونی تنها شاهد حضور دشمنان او خواهیم بود و خبری از این ابرقهرمان محبوب مارول در این فیلم‌ها نیست.

اطلاعات بیشتری از فیلم Kraven the Hunter از جمله کارگردان، بازیگران یا تاریخ انتشار آن منتشر نشده است. فیلم Venom قرار است با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. همچنین جرد لتو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)، قرار است نقش شخصیت موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) را در فیلم Morbius (موربیوس) بازی کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده