نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

کمال تبریزی از تمایلش به اکران فیلم توقیفی «خیابان‌های آرام» می‌گوید

کمال تبریزی، به تازگی در مصاحبه‌ای از تمایلش به اکران فیلم توقیف شده «خیابان‌های آرام» با بازی محمدرضا فروتن صحبت کرده است.

کمال تبریزی، کارگردان سینمای ایران است که اکنون فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» را روی پرده دارد. بنابر اخبار سینمای ایران، کمال تبریزی به تازگی در مصاحبه‌ای از فیلم توقیف‌شده‌ی «خیابان‌های آرام» صحبت کرد. وی در خلال صحبت‌هایش با اشاره به اکران فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» نسبت به اکران «خیابان‌های آرام» ابراز امیدواری کرد. وی همچنین اطلاعاتی از فیلم بعدی خود به اشتراک گذاشت. کمال تبریزی در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

«خیابان‌های آرام» متفاوت‌ ترین تجربه فیلمسازی من است و از آن بچه‌های شیطان و دوست داشتنی است! اخیرا به فکر امکان نمایش عمومی آن افتادم، چون وقتی فیلم «آشغال های دوست داشتنی» در سینماها به نمایش درآمد به نمایش این فیلم هم که در محاق توقیف است، امیدوار شدم و باید حتما مجوز نمایش آن هم صادر شود.

کمال تبریزی

کمال تبریزی، کارگردان فیلم‌هایی مانند «مارمولک» و «مارموز» از فیلم بعدی‌اش به شرح زیر گفت:

الان فیلم بعدی که روی فیلمنامه آن مشغول کار هستیم کاملا متفاوت است که کماکان فضای آن با تمامی کارهای قبلی من متفاوت است و از الان دارم فکر می‌کنم که چه ساختاری باید داشته باشد، از چه بازیگرانی استفاده کنم، فیلمبرداری‌اش چطور باشد. درست مانند یک تجربه تازه است با اینکه من نزدیک ۲۰ فیلم سینمایی ساخته‌ام و وقتی فیلمنامه جدید را تصور می‌کنم احساسم می‌گوید حتما و باید یک تجربه جدید در راه باشد.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را درباره اکران فیلم‌های توقیفی و صحبت‌های کمال تبریزی با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده