نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷

فیلم «کارت پرواز» در جشنواره Queen Palm برنده سه جایزه شد

فیلم سینمایی «کارت پرواز» که در گروه هنر و تجربه اکران شده است، در جشنواره Queen Palm حاضر شد و در سه رشته جایزه دریافت کرد.

فیلم «کارت پرواز»، ساخته مهدی رحمانی، به تازگی در گروه هنر و تجربه روی پرده رفته و اخیرا در جشنواره Queen Palm شرکت کرده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «کارت پرواز» در سه رشته‌ی این جشنواره موفق به دریافت جایزه شده است. مهدی رحمانی، کارگردان «کارت پرواز» برنده جایزه بهترین کارگردانی، نویسندگان فیلم یعنی امیر عربی، بابک میرزاخانی و مهدی رحمانی برنده جایزه بهترین فیلمنامه و ندا جبرئیلی نیز برنده جایزه نقره بهترین بازیگر زن شده‌اند. فیلم «کارت پرواز» در پنج رشته نامزد دریافت جایزه بود. تهیه‌ این فیلم ایرانی برعهده مهدی رحمانی و بهمن کامیار بوده است.

فیلم سینمایی «کارت پرواز» به کارگردانی مهدی رحمانی با بازی بازیگرانی مانند منصور شهبازی، ندا جبرئيلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفيعی‌جم، شيرين يزدانبخش، طلا معتضدی، امين قوامی و علی كلانتری ساخته شده است. پیش از این حضور این فیلم سینمایی در جشنواره پیونگ‌یانگ تایید شده است. مهدی رحمانی پیش از «کارت پرواز» فیلم‌های «برف»، «پنهان» و «دیگری» را جلوی دوربین برده است. شما کاربران زومجی نیز می‌توانید نظرات خود را درباره فیلم «کارت پرواز» و حضور آن در جشنواره Queen Palm با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده