نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

احتمال کراس اور بین اسپایدرمن و ونوم وجود دارد

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، احتمال یک کراس اور بین اسپایدرمن و ونوم را غیر ممکن ندانست، اما این به سونی بستگی خواهد داشت.

ونوم یکی از محبوب‌ترین دشمنان شخصیت اسپایدرمن در دنیای کمیک است که در حال حاضر صاحب فیلم مستقل خود شده و بسیاری دوست دارند تا بار دیگر شاهد رویارویی این دو شخصیت در آینده نزدیک باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت یک کراس اور بین این دو شخصیت هنوز وجود دارد. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و در مصاحبه با CinemaBlend، زمانی که از کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مورد احتمال کراس اور بین شخصیت ونوم و اسپایدرمن پرسیده شد، او در جواب گفت که با توجه به موفقیت تجاری فیلم Venom و فیلم Spider-Man، احتمال این موضوع وجود دارد، اما این موضوع به کمپانی سونی پیکچرز بستگی خواهد داشت. فایگی گفت:

من فکر می‌کنم این موضوع احتمالا به سونی بستگی خواهد داشت. سونی حق ساخت فیلم براساس هر دو شخصیت را در اختیار دارد و ونوم نیز دارای دنیای سینمایی خود است. من نمی‌دانم که آن‌ها چه برنامه‌ای را برای دنباله فیلم Venom دارند یا قصد انجام یک کراس اور بین این دو شخصیت را خواهند داشت یا خیر، اما در این لحظه هر احتمالی ممکن است رخ دهد و احتمال فیلم مشترک بین این دو شخصیت وجود دارد.

کوین فایگی

با این حال،‌ صحبت‌های فایگی به نحوی باعث سردرگمی طرفداران شده بود و به همین منظور IGN با سخنگوی سونی پیکچرز در مورد نقل قول فایگی که از احتمال کراس اور بین مرد عنکبوتی و ونوم گفته بود، سوال کرد و این کمپانی به این مصاحبه واکنش نشان داد. سونی در ابتدا با نویسنده CinemaBlend تماش گرفت و در پاسخ به IGN گفت که فایگی تنها به احتمال یک کراس اور بین شخصیت اسپایدرمن و ونوم اشاره کرده و این تنها نظر شخصی او بوده است و این مصاحبه به معنای تایید کراس اور بین این دو شخصیت توسط سونی نیست و این کمپانی در حال حاضر هیچ نظری در مورد این موضوع ندارد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که فایگی تنها به ساخت یک کراس اور بین این دو شخصیت علاقه‌مند است و این موضوع به معنای این نیست که ما قرار است به زودی شاهد چنین فیلمی باشیم.

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۹ (۱۱ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود دنباله فیلم Venom نیز در سال ۲۰۲۰ اکران شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده