نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

پوستر بین المللی جدید انیمیشن فروزن 2 دنیای زیبای آن را نشان می‌دهد

به تازگی والت دیزنی پوستر بین المللی جدیدی از انیمیشن Frozen 2 منتشر کرده که در آن تمامی شخصیت‌های اصلی داستان حضور دارند.

هفته گذشته بود که کمپانی والت دیزنی تریلر جدیدی از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) را منتشر کرد که در واقع اولین تریلر رسمی و کامل این انیمیشن سینمایی و موزیکال بود که شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این قسمت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) منتشر شده است. به نقل از Comicbook در این پوستر شاهد تمامی شخصیت‌های اصلی این انیمیشن از جمله آنا، السا و اولاف هستیم که قرار است ماجراجویی مشترکی را تجربه کنند. نکته جالب این پوستر مقایسه محیط برفی و زمستانی که در قسمت مشاهده کرده بودیم، با محیط پاییزی قسمت دوم است که در آب دنیایی را که این شخصیت‌ها قرار است در انیمیشن Frozen 2 به آن سفر کنند، مشاهده می‌کنیم. همچنین به نظر می‌رسد که برای طراحی این پوستر، دیزنی تا حدی از تصویر آلبوم Abbey Road از گروه The Beatles نیز الهام گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Frozen 2

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Frozen 2، السا چرا با قدرت‌هایی جادویی متولد شده است؟ در انیمیشن فروزن 2 قرار است به ریشه قدرت السا پرداخته شود که این قدرت باعث تهدید پادشاهی او شده و حال السا به‌همراه آنا، کریستف، اولاف و اسون به یک ماجراجویی خطرناک و خاطره‌انگیز قدم خواهد گذاشت. در انیمیشن Frozen، السا ‌می‌ترسید که قدرتش برای جهان بیش از حد و خطرناک باشد و در انیمیشن Frozen 2، او باید امیدوار باشد که قدرتش برای نجات آن‌ها کافی باشد. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. 

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده