نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۷

بازیگر فیلم The Shining اولین تریلر فیلم Doctor Sleep را دوست داشته است

دنی لوید، بازیگر نقش دنی تورنس در فیلم The Shining، در مصاحبه اخیرش به اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Sleep واکنش نشان داده است.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که کمپانی برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) را منتشر کرد. این فیلم ترسناک در واقع دنباله فیلم The Shining (درخشش) است که داستان فیلم Doctor Sleep روایتگر زندگی دنی تورنس، پسر جک تورنس است که اکنون نزدیک به ۴۰ سال سن دارد و هنوز هم تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در دوران کودکی خود، در هتلی که اتفاقات فیلم اول در آن جریان داشت، است و در طول تریلر شاهد اشاره‌هایی به قسمت اول این فیلم ترسناک محبوب نیز بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنی لوید، بازیگر نقش دنی تورنس در فیلم The Shining، به اولین تیزر تریلر فیلم Doctor Sleep واکنش نشان داده است. در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، لوید در مورد سوالی در مورد اولین تریلر فیلم Doctor Sleep گفت که او به‌نظر او تریلر واقعا خوبی بوده و در ادامه گفت که این تریلر جذابیت زیادی برای او به خصوص صحنه‌هایی که به فیلم قبلی اشاره می‌کرد، داشته است و او فکر می‌کند که این فیلم ترسناک از متریال‌های نسخه استنلی کوبریک و استیون کینگ The Shining به خوبی بهره برده است. لوید گفت:

تریلر خیلی خوب به نظر می‌رسید. من کنجکاو بودم که بدانم آن‌ها قرار است چگونه در خطی که بین نسخه استیون کینگ و استنلی کوبریک وجود داشت، حرکت کنند و به نظر می‌رسد که آن‌ها راهی را برای ادای احترام به هر دو سمت پیدا کرده‌اند.

Doctor Sleep

همچنین به نظر می‌رسد که لوید از اینکه ایوان مک گرگور نقش نسخه بزرگسالی دنی تورنس را در فیلم Doctor Sleep بازی کرده، خوشحال است. لوید گفت:

من مطمئن هستم که او کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

علاوه بر لوید، پیش از این شاهد واکنش مثبت کینگ به فیلم Doctor Sleep نیز بودیم که می‌تواند خبر خوبی برای مایک فلناگان، کارگردان و نویسنده فیلم دکتر اسلیپ، باشد. فلناگان بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون کارگردان فیلم Ouija: Origin of Evil (اویجا: خاستگاه شیطان)، فیلم Gerald's Game (بازی جرالد) و ساخت سریال The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی)، شناخته می‌شود. ربکا فرگوسن، زان مک‌ کلارنون، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Sleep حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Doctor Sleep برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده