نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

شخصیت آکوالد نیز فصل دوم سریال Titans حضور دارد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، در فصل دوم سریال Titans قرار است شاهد حضور شخصیت آکوالد نیز باشیم که اخیرا بازیگر آن نیز مشخص شده است.

مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل سوم این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که TV Line منتشر کرده، درو وان اکر، بازیگر سریال Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Titans اضافه شده و او قرار است نقش شخصیت گارث ملقب به آکوالد را که از شخصیت‌های محبوب مجموعه Young Justice (عدالت جویان جوان) است، در فصل دوم این سریال بازی کند. گارث یکی از اعضای Titans و یکی از افراد آکوامن است که می‌خواهد از سایه مربی خود خارج و به همراه دیگر اعضای تایتان‌، به یک قهرمان تبدیل شود.

درو وان اکر

همچنین در فصل دوم سریال Titans قرار است شاهد حضور شخصیت کانر کنت (سوپربوی) با بازی جاشوا اورپن، نیز باشیم که به نظر می‌رسد شخصیت‌های بیشتری از مجموعه Young Justice قرار است در فصل دوم این سریال حضور داشته باشند. برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون،آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، کانر لزلی در نقش واندر گرل، ریچل نیکولز در نقش آنجلا آزاراث، سیموس دور در نقش ترایگان، جاشوا اورپن در نقش کانر کنت (سوپربوی)، اسای مورالس در نقش اسلید ویلسون (دث استروک)، ایان گلن در نقش بروس وین، چلا من در نقش جوزف ویلسون (جریکو) و چلسی ژانگ در نقش رز ویلسون (روجر)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پخش فصل دوم سریال Titans از پاییز امسال از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در حدود ۱۰ تا ۱۳ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده