نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy آغاز شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تصاویر و ویدیویی از آغاز مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy خبر داد.

بهمن سال گذشته بود که فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر شد که در اولین ماه انتشار، این سریال بیش از ۴۵ میلیون بار توسط کاربران سرویس استریم نتفلیکس در سراسر جهان تماشا شد. همین موضوع باعث شد که این سریال به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این شبکه تبدیل شود و سرانجام در ماه فروردین امسال، شبکه Netflix از تمدید سریال آکادمی آمبرلا که اقتباسی از کامیک‌های دارک هورس است، برای فصل دوم خبر داد.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Umbrella Academy آغاز شده است. به تازگی جرارد وی، خالق این مجموعه و تهیه کننده اجرایی سریال آن، با انتشار دو تصویر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال خبر داده است. در این تصویر، شاهد مراحل خواندن فیلمنامه فصل دوم سریال توسط بازیگران و عوامل آن هستیم. علاوه بر این، گابریل با، یکی دیگر از خالقان آکادمی آمبرلا و استیو بلکمن، شورانر سریال نیز تصاویری از مراحل خواندن فیلمنامه فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده‌اند که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، شبکه نتفلیکس یک ویدیو از پشت صحنه شروع مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت تمامی اعضای خانواده آکادمی آمبرلا هستیم. تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، از جمله بازیگران و اعضای این خانواده هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنوز تاریخی برای انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار آن باشیم. با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فصل دوم در دسترس نیست، اما طبق گفته نتفلیکس، فصل دوم سریال The Umbrella Academy نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده