نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

مراحل فیلمبرداری فیلم Black Widow آغاز شد

طبق تصاویر منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، رسما آغاز شده است.

مدتی می‌شود که می‌دانیم فیلم Black Widow (بلک ویدو) در دست ساخت است و اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند، اما اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و مارول استودیو نیز تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک ویدو رسما آغاز شده است. طبق تصاویر منتشر شده، فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Widow در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شده است و در اولین تصاویر، تنها شاهد حضور اسکارلت جوهانسون هستیم که ظاهر او شباهت زیادی به ظاهرش در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) دارد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و به نظر نیز نمی‌رسد که او در حال انجام ماموریتی باشد. همچنین در تصاویری دیگر او در داخل یک ماشین حضور دارد که مشخص نیست این تصاویر بخشی از فیلم‌برداری فیلم است یا اینکه او وارد محل فیلم‌برداری فیلم شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین ویدیویی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Black Widow نیز فاش شده که درواقع مراحل فیلم‌برداری این صحنه را نشان می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو و او.تی. فاگبنلی، دیگر بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است در فیلم Black Widow حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که پیو قرار است نقش اصلی دوم زن فیلم را بازی کند و فاگبنلی نیز نقش شرور و منفی فیلم را احتمالا بر عهده خواهد داشت. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. همچنین قابل انتظار است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از فیلم Black Widow از جمله فهرست رسمی بازیگران، مکان‌های فیلم‌برداری، تاریخ اکران و خلاصه داستان فیلم منتشر شود.

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده