نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷

اقتباس تلویزیونی True Lies از دیزنی پلاس پخش خواهد شد

قرار است مجموعه‌ای تلویزیونی از فیلم True Lies (دروغ‌ های حقیقی) ساخته شود و طبق خبر جدید، این مجموعه از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهد شد.    

تقریباً دو سال پیش بود که سایت هالیوود ریپورتر (THR) در خبری اعلام کرد نسخهٔ تلویزیونی فیلم محبوب True Lies (دروغ‌های حقیقی) جیمز کامرون را خود این کارگردانی خواهد ساخت و شبکه تلویزیونی فاکس (Fox) نیز قرار بود قسمت آزمایشی یا پایلوت این مجموعه را روی آنتن ببرد. اما دیگر نه جیمز کامرون کارگردانی اقتباس تلویزیونی True Lies را بر عهده خواهد داشت و نه فاکس این مجموعه را روی آنتن خواهد برد؛ کارگردان این پروژه، جوزف مک‌گینتی نیکول، با نام هنری McG خواهد بود و وی در سخنان جدیدش راجع به این مجموعه فاش ساخت که سرویس استریم دیزنی پلاس (+Disney)، جایگزین فاکس شده است و باید منتظر پخش این مجموعه علمی-تخیلی از سرویس نوپای شرکت قدیمی و محبوب والت دیزنی (Walt Disney) باشیم. سخنان جوزف مک‌گینتی نیکول را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

در حال حاضر مشغول کار روی اقتباس تلویزیونی True Lies هستم که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود که این اتفاقی هیجان‌انگیز است؛ هیجان‌انگیز از این لحاظ که من نویسندهٔ این مجموعه هم هستم و از طرفی دیوانه‌وار عاشق داستانی هستم که در آن فکر می‌کنید همکار خود را می‌شناسید، اما این‌چنین نیست.

جوزف مک‌گینتی نیکول در سخنانش به این نکته اشاره داشت که قرار است تمام فصل تابستانش را روی نگارش فیلمنامهٔ این مجموعه بگذارد و در ادامه هم گفت که درها برای حضور دوباره آرنولد شوارتزنگر باز است.

True Lies

فیلم True Lies در زمانی که روی پرده سینماها اکران شده بود، توانست فروشی ۳۷۹ میلیون دلاری در سراسر جهان داشته باشد. در این فیلم علاوه بر آرنولد شوارتزنگر، جیمی لی کرتیس، توماس آرنلد، بیل پکستون، چارلتون هستون، تیا کریر و الیزا دوشکو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم True Lies نسخهٔ بازسازی شده‌ای از یک فیلم کمدی فرانسوی با نام La Totale بود که در سال ۱۹۹۱ اکران شده بود. کرتیس برای ایفای نقش در این اثر سینمایی توانست جایزه بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را در مراسم گلدن گلوب از آن خود کند. همچنین او در مراسم جوایز ساترن هم توانست جایزه بهترین بازیگر زن را برای نقشی که در این اثر ایفا کرده بود به دست آورد. جیمز کامرون هم توانست در مراسم جوایز ساترن، جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کند. کامرون همچنین در مراسم جوایز اسکار یکی از چند نامزد در بخش بهترین جلوه‌های تصویری بود.

جوزف مک‌گینتی نیکول در سخنانش به این نکته اشاره داشت که قرار است تمام فصل تابستانش را روی نگارش فیلمنامهٔ این مجموعه بگذارد و در ادامه هم گفت که درها برای حضور دوباره آرنولد شوارتزنگر باز است

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸) در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت همچنین اعلام کرد که هزینه اشتراکی این سرویس ۶.۹۹ دلار خواهد بود که این میزان، تقریباً نصف هزینه‌ای است که سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) برای طرح اشتراکی خود در نظر گرفته است (۱۲.۹۹ دلار). براساس گفته‌های اگنس چو، معاون رئیس ارشد بخش محتوای دیزنی پلاس، در زمان عرضه، سرویس استریم دیزنی پلاس شامل ۷ هزار و ۵۰۰ قسمت از برنامه‌های تلویزیونی خواهد بود که در حال حاضر پخش می‌شوند یا از دنیای تلویزیون کنار رفته‌اند. علاوه‌ بر این، دارای ۲۵ سریال مخصوص و ۱۰ فیلم ویژه خواهد بود؛ کتابخانه‌ای با ۴۰۰ عنوان فیلم و ۱۰۰ اثر سینمایی که اخیراً روی پردهٔ سینما رفته‌اند، در این سرویس وجود دارند. فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4)، انیمیشن Dumbo (دامبو)، فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)، انیمیشن Frozen II (منجمد ۲)، لایو اکشن‌های بازسازی شده‌ای مانند فیلم Aladdin (علاءالدین)، فیلم The Lion King (شیر شاه)، فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالفیسنت: معشوقه شیطان) و فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم)، از جمله آثاری هستند که در این سرویس استریم قرار دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده