نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نتفلیکس از گسترش همکاری خود با دارک هورس خبر داد

شبکه نتفلیکس از برنامه خود برای گسترش همکاری این سرویس استریم با دارک هورس برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های بیشتر خبر داده است.

بهمن سال گذشته بود که فصل اول سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) از شبکه نت فلیکس منتشر و با استقبال بسیار خوب بینندگان این شبکه مواجه شد و سرانجام ماه گذشته، شبکه Netflix از تمدید این سریال که اقتباسی از کامیک‌های دارک هورس است، برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس از گسترش همکاری خود با کمپانی Dark Horse برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های بیشتر خبر داده است. طبق این توافق، نتفلیکس می‌تواند به تمامی IPهای دارک هورس از جمله IPهای جدید آن، برای ساخت فیلم و سریال براساس آن دسترسی داشته باشد و هر دو طرف در حال بررسی این توافق و آینده همکاری با یکدیگر را آغاز کرده‌اند. علاوه بر سریال The Umbrella Academy، نتفلیکس و دارک هورس در فیلم Polar (پولار) نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند.

Dark Horse

سریال The Umbrella Academy در اولین ماه انتشارش بیش از ۴۵ میلیون بار توسط کاربران سرویس استریم نتفلیکس در سراسر جهان تماشا شده و درواقع این سریال به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های این شبکه تبدیل شده است. در فصل دوم این سریال قرار است شاهد بازگشت بازیگران اصلی آن که شامل تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، می‌شود، نیز باشیم. سیندی هالند، معاون رئیس بخش محصولات اورجینال شبکه نتفلیکس در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

پس از موفقیت سریال The Umbrella Academy، بیشتر از این نمی‌توانیم هیجان زده باشیم که قرار است همکاری خود با دارک هورس کامیکس را گسترش دهیم. تیم نتفلیکس در حال همکاری با شرکت دارک هورس برای شناسایی و ساخت پروژه‌هایی فراتر از جهان ابرقهرمانان سنتی است که در آن شاهد مجموعه‌های ترسناک، فانتزی و سرگرم کننده برای خانواده‌ها هستیم که ما فکر می‌کنیم مشترکین ما آن‌ها را دوست خواهند داشت.

Polar

اگرچه هنوز ساخت پروژه مشترک جدیدی از مجموعه‌های دارک هورس توسط نتفلیکس تایید نشده، اما این کمپانی کامیک مجموعه‌های محبوبی چون هلبوی (Hellboy)، ماسک (The Mask) و شهر گناه (Sin City) را در اختیار دارد که ساخت یک اقتباس سینمایی یا تلویزیونی براساس هر یک از این پروژه‌های می‌تواند باعث هیجان طرفداران آن شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده