نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

فصل چهارم سریال لوسیفر از شبکه نتفلیکس منتشر شد

سرانجام پس از یک انتظار طولانی، شبکه نتفلیکس امروز فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) را منتشر کرد.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس در اقدامی غافلگیر کننده برخی از سریال‌های محبوب خود از جمله سریال Lucifer را که سه فصل از آن تولید و منتشر شده بود، لغو کرد. پس از این اتفاق شوکه کننده، طرفداران سریال شروع به جمع آوری امضا برای تغییر نظر شبکه فاکس یا احیای سریال در یک شبکه دیگر کردند که حدود یک ماه پس از این اتفاق، این تلاش جواب داد و شبکه نتفلیکس حقوق پخش سریال لوسیفر را به‌دست آورد و این سریال را رسما برای فصل چهارم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل چهارم سریال Lucifer از شبکه نت فلیکس منتشر شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، شبکه نتفلیکس امروز فصل چهارم این سریال را منتشر کرده که فصل چهارم سریال Lucifer کوتاه‌تر از سه فصل گذشته است و تنها در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده است.

در همین رابطه شبکه Netflix با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود، آمار جالبی را منتشر کرده است که طبق آن، از زمان لغو سریال در اردیبهشت سال گذشته تا فروردین امسال، بیش از ۳.۶۴ میلیون توییت و ۵.۶۳ میلیون ریتویت که در آن از هشتگ SaveLucifer استفاده شده، منتشر شده است. حال طرفداران می‌توانند ۱۰ قسمت با مدت زمان حدود ۱۰ ساعت فصل چهارم سریال Lucifer را از طریق شبکه نتفلیکس تماشا کنند که هنوز وضعیت تمدید این سریال برای فصل پنجم مشخص نشده است. با این حال، نتفلیکس نیز فصل چهارم این سریال را فصل پایانی آن اعلام نکرده و در صورت استقبال مشترکین این سرویس استریم محبوب، احتمال تمدید سریال لوسیفر برای فصل پنجم نیز وجود دارد.

وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهد تام کاپینوس است که برای ساخت فصل چهارم نیز بازگشته است. سریال لوسیفر که یک سریال پلیسی جنایی-کمدی-درام است، براساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی (DC)، است. تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده