نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

ساخت سریال Ghost Rider و Helstrom برای شبکه هولو تایید شد

شبکه هولو و مارول از همکاری برای ساخت سریال لایو اکشن براساس دو مجموعه Ghost Rider و Helstrom خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از گسترش همکاری با یکدیگر خبر دادند. اگرچه سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که سرویس استریم Hulu قرار نیست سهمی از سریال‌های ابرقهرمانی داشته باشد. هولو و مارول از همکاری با یکدیگر برای ساخت دو سریال لایو اکشن براساس شخصیت و مجموعه گوست رایدر (Ghost Rider) و هل استروم (Helstrom) خبر دادند که هر دو سریال قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شوند. اینگرید اسکاهیدا که سابقه حضور به عنوان تهیه کننده و نویسنده در سریال‌هایی چون سریال Empire (امپایر)، سریال Sneaky Pete (پیت شیاد) و سریال Justified (توجیه شده) را در کارنامه خود دارد، به‌عنوان شورانر، تهیه کننده اجرایی و نویسنده در سریال Ghost Rider حضور خواهد داشت.

Ghost Rider و Helstrom

همچنین تایید شد که تمرکز سریال Ghost Rider روی شخصیت رابی ریز خواهد بود که پیش از این شاهد حضور این شخصیت در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) بودیم که در ادامه ورایتی تایید کرد که گابریل لونا برای نقش آفرینی دوباره در نقش رابی ریز ملقب به گوست رایدر در سریال این شخصیت باز خواهد گشت، اما خط داستانی و اتفاقات سریال کاملا از این سریال جدا خواهد بود و داستان جدیدی را روایت خواهد کرد. سریال Ghost Rider داستان رابی ریز را دنبال خواهد کرد که در مرز تگزاس و مکزیک زندگی می‌کند و پس از اینکه به روح سوار جدید تبدیل می‌شود، شروع به گرفتن انتقام از افرادی که مرتکب گناه می‌شوند، می‌کند، اما در ادامه تلاش خواهد کرد تا قدرت خود را کنترل کند.

همچنین تمرکز سریال Helstrom نیز روی دیمون و آنا هل استروم خواهد بود که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که از توانایی خود برای ردیابی اشخاص شرور استفاده خواهند کرد. مانند گوست رایدر، این شخصیت‌ها نیز در دهه ۷۰ میلادی در دنیای کامیک مارول معرفی شدند که کامیک‌های آن بیشتر دارای جنبه ماورا الطبیعه است. برخلاف گوست رایدر که پیش از این دو اقتباس سینمایی نیز با بازی نیکلاس کیج از آن ساخته و منتشر شده بود، این برای اولین بار است که قرار است یک فیلم یا سریال براساس مجموعه Helstrom تولید و منتشر شود. علاوه بر این، مدتی پیش سریال Runaways (فراری‌ها)، دیگر سریال مارولی هولو، برای فصل سوم تمدید شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده