// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نیکلاس هولت در فیلم Those Who Wish Me Dead هم‌بازی آنجلینا جولی شد

نیکلاس هولت که او را بیشتر به خاطر حضور در آثاری همچون The Favourite و About a Boy می‌شناسیم، در فیلم Those Who Wish Me Dead هم‌بازی آنجلینا جولی شد.

اقتباس سینمایی Those Who Wish Me Dead قرار است توسط تیلور شریدان ساخته شود. فیلم‌سازی که او را به خاطر نویسندگی و کارگردانی آثاری همچون Wind River و Sicario به خاطر می‌آوریم. گویا در این فیلم قرار است شاهد نقش‌آفرینی بازیگران مطرحی باشیم؛ زیرا پس از قطعی شدن حضور آنجلینا جولی، حالا نوبت به هولت رسیده است. آخرین بار شاهد هنرنمایی این بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی در فیلم خوش‌ساخت The Favourite بودیم و اثر بعدی که هولت در آن ایفای نقش کرده، Dark Phoenix است که ماه آینده اکران خواهد شد.

کتاب «کسانی که آرزو دارند من بمیرم» ماجرای یک پسر ۱۴ را ساله را روایت می‌کند که شاهد یک قتل وحشیانه بوده و حالا به واسطه برنامه حفاظت از شاهدان تحت مراقبت نامحسوس پلیس است. در کتاب، قاتلان قصد دارند این پسر را به قتل برسانند و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت در فیلم Those Who Wish Me Dead شاهد صحنه‌های تعقیب و گریز زیادی باشیم. 

استودیوهای Bron Studios و Film Rites مسئولیت تولید و بازاریابی فیلم Those Who Wish Me Dead را برعهده خواهند داشت. با توجه به اینکه شریدان هم‌اکنون درگیر ساخت یک سریال جدید است و Born Studis نیز در ساخت فیلم مورد انتظار Joker نقش دارد، احتمالا پروسه ساخت کسانی که آرزو دارند من بمیرم تا چند ماه دیگر به طور جدی و متمرکز آغاز نشود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده