نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

ونسان کسل به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن ونسان کسل، بازیگر شناخته شده فرانسوی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld خبر داده است.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه HBO از تمدید سریال Westworld (وست ورلد) برای فصل سوم خبر داد و مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال نیز آغاز شده استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدید دیگری در فصل سوم سریال وست ورلد تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، ونسان کسل، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Eastern Promises (وعده‌های شرقی)، فیلم Mesrine (غریزه جنایت) و فیلم Black Swan (قوی سیاه)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شده و او قرار است نقش شخصیت شرور و منفی جدید این مجموعه را بازی کند. جاناتان نولان و لیزا جوی که وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز بازگشته‌اند، در مورد اضافه شدن کسل به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld گفتند:

ما فوق العاده هیجان زده‌ایم که قرار است با ونسان کسل همکاری کنیم. ما از طرفداران قدیمی او هستیم و از اینکه او به تیم سریال Westworld اضافه شده، هیجان زده و خوشحال هستیم.

علاوه بر کسل، آرون پال و لنا وایت، دو بازیگر جدید دیگری هستند که به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شده‌اند. تا به امروز فهرست رسمی بازیگران فصل سوم این سریال اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در فصل سوم سریال وست ورلد شاهد بازگشت و نقش آفرینی دوباره بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون باشیم. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود و قابل پیش‌بینی است حضور بازیگران بیشتری در این سریال نیز تایید و اعلام شود.

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده