نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

فیلمبرداری فصل سوم سریال Westworld از ماه مارس 2019 آغاز می‌شود

به تازگی اطلاعات جدیدی از زمان شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) منتشر شده است.

اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO از تمدید سریال Westworld برای فصل سوم خبر داد و از زمان پخش آخرین فصل فصل دوم این سریال بیش از ۶ ماه می‌گذرد و اطلاعات چندانی از فصل سوم آن در دسترس نیست و در حال حاضر تنها سوالات بدون جواب بسیاری در مورد پایان بندی فصل دوم این سریال وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات از زمان شروع فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال وست ورلد منتشر شده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Westworld از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌های شبکه HBO به The Wrap در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی گفت که فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ یا فروردین ۱۳۹۸) آغاز می‌شود، اما او از دادن پاسخ به این سوال که آیا طرفداران ممکن است در اواخر سال ۲۰۱۹ شاهد شروع پخش فصل سوم باشند یا خیر، امتناع کرد. 

با این حال، قابل انتظار است که پخش فصل سوم سریال Westworld در سال ۲۰۲۰ آغاز شود و The Wrap می‌گوید فاصله پخش دو فصل اول نیز کمی طولانی بود و سریال پس از مراحل فیلمبرداری و تولید، مراحل پس از تولید نسبتا طولانی را نیز سپری خواهد کرد. پخش فصل اول سریال وست ورلد در اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید و پخش فصل دوم آن نیز از آوریل ۲۰۱۸ آغاز شد. قابل انتظار است که فصل سوم سریال Westworld نیز در سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. لیزا جوی و جاناتان نولان، نویسندگان، تهیه کنندگان و خالقان سریال وست ورلد نیز برای ساخت فصل سوم این سریال باز خواهند گشت.

مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. ماه شهریور امسال بود که آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Westworld اضافه شد. علاوه بر پال، انتظار می‌رود که در فصل سوم سریال Westworld شاهد بازگشت ایوان ریچل وود، جفری رایت و تسا تامپسون نیز باشیم، اما تاکنون فهرست بازیگران اعلام نشده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده