نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

فیلمبرداری فیلم James Bond 25 آغاز شد

سرانجام پس از یک انتظار نسبتا طولانی، کری فوکوناگا با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم James Bond 25 خبر داده است.

هفته گذشته بود که فهرست رسمی بازیگران قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) اعلام و اولین اطلاعات از داستان آن منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) آغاز شده است. کری فوکوناگا که وظیفه کارگردانی این قسمت را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جیمز باند 25 خبر داده است.

تصویر منتشر شده کلاکت این فیلم را نشان می‌دهد که طبق آن و توضیحات فوکوناگا، صحنه اول از ۷۸ صحنه در نظر گرفته شده قرار است در طول ۶ روز فیلم‌برداری شود. فیلم‌برداری این فیلم در جامائیکا در جریان است و فوکوناگا دو تصویر دیگر نیز منتشر کرده که در یک تصویر دوربین IMAX قابل مشاهده است و در تصویر دیگر لینوس ساندگرن، فیلمبردار فیلم James Bond 25 دیده می‌شود که پیش از این برای فیلم‌برداری فیلم La La Land (لا لا لند) جایزه اسکار دریافت کرده بود و سابقه فیلم‌برداری فیلم First Man (نخستین انسان) را نیز در کارنامه خود دارد. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

James Bond 25

James Bond 25

James Bond 25

علاوه‌بر این، تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم James Bond 25 در جامائیکا نیز فاش شده است که در این تصاویر شاهد حضور دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند و جفری رایت، بازیگر نقش فلیکس لیتر، هستیم که جیمز باند در حال انجام وظیفه نیست و در تعطیلات حضور دارد و حال لیتر نیاز به کمک او برای پیدا کردن یک دانشمند دارد که اخیرا توسط یک گروه تبهکار دزدیده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

James Bond 25

James Bond 25

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداختعلاوه‌بر جامائیکا، فیلم‌برداری قسمت جدید مجموعه 007 در کشور نروژ، مترا در ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا نیز انجام خواهد شد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bond 25 نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. 


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده