نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲

کارگردان فیلم The Conjuring 3 تصویری از آن به اشتراک گذاشت

مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring 3، تصویری از این فیلم را به اشتراک گذاشته که ظاهرا به محل اتفاقات این قسمت اشاره می‌کند.

مهر سال گذشته بود که اعلام شد مایکل چاوز که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) را بر عهده داشت و مدتی پیش نیز اکران آن آغاز شده، وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) را بر عهده گرفته است و جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت و مراحل پیش از تولید این فیلم به سرعت در حال پیشرفت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم ترسناک منتشر شده است. چاوز به‌تازگی تصویری هنری را در وب‌سایت شخصی خود منتشر کرده که این تصویر به فیلم The Conjuring 3 اشاره دارد. اطلاعات بیشتری از این تصویر در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که به محل اتفاقات این قسمت اشاره کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم The Conjuring 3

طبق گفته پیتر سفران، تهیه کننده این مجموعه، فیلم The Conjuring 3 نیز قرار است داستان یک تسخیر ماوراطبیعی دیگر را در یک خانه و برای خانواده‌ای که در معرض خطر هستند، روایت کند. همچنین چاوز یک نقل قول از اد وارن با بازی پاتریک ویلسون، را نیز به اشتراک گذاشته است که طبق این نقل قول:

نیروهای شیطانی قدرتمندی در اطراف ما وجود دارند. این نیروها ابدی هستند و امروز نیز وجود دارند. داستان جن و پری واقعیت دارد. شیطان همه جا هست و خدا وجود دارد و سرنوشت بسیاری از ما راهی هست که انتخاب کردیم آن را دنبال کنیم.

فیلم The Conjuring 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲)، وظیفه نوشتن قسمت سوم این مجموعه را نیز بر عهده دارد. پاتریک ویلسون در نقش اد وارن و ویرا فارمیگا در نقش لورن وارن، نیز برای نقش آفرینی دوباره در فیلم The Conjuring 3 باز خواهند گشت. با این حال، قابل انتظار است حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید و اعلام شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده