نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

قسمت دوم انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive منتشر شد

شرکت سگا اپیزود دوم و پایانی انیمیشن سریالی Team Sonic Racing Overdrive را به‌صورت آنلاین منتشر کرد.

در اسفندماه سال گذشته، شرکت سگا در حاشیه فستیوال SXSW 2019، از انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive رونمایی کرد و اولین قسمت از این انیمیشن را که با بازی ویدیویی Team Sonic Racing ارتباط دارد، پخش کرد. شرکت Sega پیش از این هم با انتشار انیمیشن Sonic Mania Adventures در پنج اپیزود کوتاه به‌صورت ماهانه، کار مشابهی را برای تبلیغ بازی Sonic Mania انجام داده بود.

از همان ابتدا شرکت سگا اظهار داشت که انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive تنها دو قسمت خواهد داشت و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این شرکت پرآوازه قسمت دوم و پایانی انیمیشن یادشده را به‌صورت آنلاین پخش کرده است که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید و از آن لذت ببرید:

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که انیمیشن Team Sonic Racing Overdrive دارای هیچ دیالوگی نیست، اما حوادث و فضای آن شباهت بسیاری به بازی Team Sonic Racing دارد که یک مسابقه را به تصویر می‌کشد. بازی Team Sonic Racing در تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ مه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

با عنایت به اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شد، درحال‌حاضر می‌دانیم که بازی بزرگ بعدی مجموعه Sonic the Hedgehog در حال توسعه است، اما طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر از آن باید کمی منتظر بمانند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده