نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

انتشار بازی Team Sonic Racing با تاخیر روبه‌رو شد

بازی Team Sonic Racing که قرار بود زمستان امسال منتشر شود، عرضه‌اش با تاخیر مواجه شده است و اردیبهشت ۹۸ در دسترس قرار خواهد گرفت.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آگاه شدیم که انتشار جدیدترین اثر استودیو Sumo Digital و کمپانی سگا یعنی Team Sonic Racing با تاخیر مواجه شده است. این بازی، در تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۹ (۲۱ اردیبهشت ۹۸) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

سگا در یک بیانیه، اعلام کرده است که با وجود گرفتن بازخوردهای خوب اولیه پس از معرفی بازی، از این زمان به‌وجود آمده می‌خواهد استفاده کند تا تجربه‌ی بهتری را برای بازیکنان رقم بزند و بهترین گیم‌پلی ممکن را در اختیار آن‌ها قرار بدهد. در بیانیه‌ی رسمی سگا می‌خوانیم:

ما می‌دانیم که خیلی از هواداران منتظر انتشار بازی در زمستان بودند و برای این اتفاق ناگهانی عذرخواهی می‌کنیم. ما مطئمن هستیم که این زمان، به ما فرصت می‌دهد تا بتوانیم بازی را تقویت کنیم و در پایان یک تجربه‌ی فراموش نشدنی را برای کاربران رقم بزنیم.

بازی Team Sonic Racing در تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۹ (۲۱ اردیبهشت ۹۸) برای ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و پلی استینشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده