نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴

بازیگر سریال This Is Us به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel پیوست

استرلینگ کی براون، بازیگر سریال This Is Us، قرار است در فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel به ایفای نقش بپردازد.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel (خانم مایسل شگفت انگیز) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه آمازون پرایم بوده که تاکنون دو فصل از آن منتشر شده و از هم‌اکنون این سریال کمدی برای فصل سوم نیز تمدید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، استرلینگ کی براون، بازیگر برنده جایزه امی برای بازی در سریال This Is Us (این ماه هستیم)، پس از توافق با آمازون قرار است در فصل سوم این سریال کمدی به ایفای نقش بپردازد. این بازیگر ۴۳ ساله با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نیز به این خبر واکنش نشان داد و گفت که از حضور در فصل سوم این سریال بسیار هیجان زده است.

The Marvelous Mrs. Maisel

ددلاین اضافه کرد که شخصیت براون در فصل سوم سریال The Marvelous Mrs. Maisel توسط سازندگان آن خلق شده و در ابتدا تنها در چند قسمت این سریال حضور خواهد داشت و در ادامه ممکن است نقش او پر رنگ‌تر و بزرگ‌تر از فصل سوم شود. با این حال، سریال The Marvelous Mrs. Maisel هنوز برای فصل چهارم تمدید نشده، اما احتمال تمدید آن توسط آمازون بسیار بالا عنوان شده است. براون بیشتر برای بازی در سریال The People v. O. J. Simpson: American Crime Story (مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی) و سریال This Is Us شناخته می‌شود و در طی سال‌های اخیر شاهد نقش آفرینی او در فیلم‌هایی چون فیلم Marshall (مارشال)، فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم The Predator (شکارچی) نیز بوده‌ایم. انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) و انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین 2) از جمله کارهای جدید براون در سال ۲۰۱۹ هستند.

ریچل بروزناهان در نقش میریام میج مایسل، مایکل زیگن، الکس بورستین، تونی شالهوب، مارین هینکل، ماتیلدا سیداجز، کوین پولاک و کارولین آرون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایمی شرمن پالادینو وظیفه ساخت سریال The Marvelous Mrs. Maisel را بر عهده دارد که قابل انتظار است فصل سوم این سریال در اواخر سال ۲۰۱۹ از آمازون منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده