نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل سوم تمدید شد

شرکت آمازون از تمدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel (خانم مایسل شگفت انگیز) برای فصل سوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم از تمدید سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل سوم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، با اینکه هنوز فصل دوم این سریال کمدی، درام و تحسین شده منتشر نشده و زمان آن نیز مشخص نیست؛ اما آمازون استودیو که ظاهرا از کیفیت فصل دوم آن مطمئن است، تصمیم به تمدید این سریال برای فصل سوم گرفته است. سریال The Marvelous Mrs. Maisel در پاییز سال گذشته از آمازون منتشر شد و علاوه بر تحسین منتقدان و استقبال مشترکین آمازون، این سریال موفق شد در دو بخش بهترین مجموعه تلویزیونی–کمدی یا موزیکال و بهترین بازیگر زن–مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی، برنده جایزه گلدن گلوب شود. همچنین این سریال جوایز معتبر دیگری از مراسم دیگر مثل جایزه پیبادی و انجمن تهیه کنندگان آمریکا، را نیز دریافت کرده است.

The Marvelous Mrs. Maisel

ریچل بروزناهان در نقش میریام میج مایسل، مایکل زیگن در نقش جوئل مایسل، الکس بورستین در نقش سوزی مایرسون، تونی شالهوب در نقش ایب وایزمن، مارین هینکل در نقش رز وایزمن، کوین پولاک در نقش مویشی مایسل و کارولین آرون در نقش شرلی مایسل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Marvelous Mrs. Maisel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این سریال در دهه ۵۰ میلادی جریان دارد که میریام میج مایسل که یک زن خانه‌دار است، به یکباره استعداد خود را کشف می‌کند. ایمی شرمن پالادینو وظیفه ساخت سریال The Marvelous Mrs. Maisel را بر عهده دارد و او بیشتر فیلمنامه‌های قسمت‌های فصل اول سریال را نوشته و کارگردانی کرده است.

پالادینو بیشتر برای حضور به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، شورانر، نویسنده و کارگردان در سریال‌هایی چون سریال Gilmore Girls (دختران گیلمور) و مینی سریال Gilmore Girls: A Year in the Life (دختران گیلمور: یک سال در زندگی) شناخته شده است. از دیگر کارگردانان و نویسندگان این سریال می‌توان به دنیل پالادینو (همسر ایمی شرمن پالادینو)، اسکات الیس و شیلا آر. لارنس اشاره کرد. فصل اول سریال The Marvelous Mrs. Maisel در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده بود و انتظار می‌رود فصل دوم و سوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شوند. 


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده