نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازیگر نقش پرنسس دایانا در فصل چهارم سریال The Crown مشخص شد

بازیگری ناآشنا و تازه‌کار قرار است نقش شخصیت پرنسس دایانا را در فصل چهارم مجموعهٔ تلویزیونی The Crown (تاج) سرویس استریم نتفلیکس ایفا کند.

بازیگری ناآشنا و تازه‌کار سینما، اِما کورین، به‌عنوان بازیگر است نقش شخصیت پرنسس دایانا را در فصل چهارم مجموعهٔ تلویزیونی The Crown (تاج) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، انتخاب شد. چندی پیش نیز خبرگزاری Sunday Times گزارش داد که جیلین اندرسون، بازیگر سریال Hannibal (هانیبال)، به جمع بازیگران فصل چهارم مجموعهٔ تلویزیونی تحسین‌شده The Crown اضافه شده و قرار است نقش مارگارت تاچر ملقب به آیرون لیدی، را در فصل چهارم سریال The Crown بازی کند. بااین‌حال، سرویس استریم نتفلیکس تاکنون واکنشی به این خبر نداشته و آن را تکذیب نکرده است. جیلین اندرسون درکنار اِما کورین، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم این سریال اضافه شده و قرار است نقش‌های مهم و کلیدی را در این مجموعه ایفا کنند. همان‌طور که می‌دانید، اتفاقات فصل سوم سریال The Crown در بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ جریان خواهد داشت و در طول آن شاهد چهره‌های سیاسی برجسته بریتانیایی و آمریکایی بسیاری خواهیم بود. باتوجه‌به حضور شخصیت مارگارت تاچر، اتفاقات فصل چهارم این سریال تا دههٔ ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت.

پرنسس دایانا همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بود که بزرگ‌ترین فرزند و ولیعهد الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا، است. پرنسس دایانا برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به‌عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به‌عنوان چهرهٔ برجسته مطبوعات باقی‌ ماند؛ ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاق در تاریخ ۲۸ آگوست ۱۹۹۶ به پایان رسید. وی در تاریخ ۳۱ آگوست ۱۹۹۷ در تصادف رانندگی (هنوز هم ابهامات و سؤالات زیادی در رابطه با تعمدی بودن این تصادف وجود دارد) در شهر پاریس جان خود را از دست داد.

The Crown

پتر مورگان، خالق مجموعهٔ تلویزیونی The Crown، روز سه‌شنبه در رابطه با انتخاب اِما کورین برای ایفای نقش شخصیت پرنسس دایانا، به مطبوعات چنین گفت:

اِما بازیگری بسیار بااستعداد است که توجه ما را خیلی زود به بازی خود جلب کرد و وی قرار است نقش شخصیت محبوب پرنسس دایانا را ایفا کند. اِما کورین معصومیت و زیبایی پرنسس دایانای جوان را دارد و علاوه‌بر این دو ویژگی، توانایی زیادی برای بازی در نقش زنی قدرتمند، غیرعادی و متفاوت را دارد که از نوجوانی بی‌نام‌ونشان، به معروف‌ترین چهرهٔ عصر خود تبدیل شد.

سرویس استریم نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ از تمدید سریال The Crown برای فصل سوم و چهارم خبر داد که فیلم‌برداری و تولید این دو فصل به‌صورت پشت سرهم انجام خواهد شد که مانند دو فصل اول، فصل سوم و چهارم نیز در ۱۰ قسمت تولید می‌شوند. استیون دالدری به‌عنوان کارگردان و اندی هریس به‌عنوان تهیه کننده در فصل سوم و چهارم سریال The Crown باز خواهند گشت. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای پخش فصل سوم و چهارم این سریال منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که فصل سوم در طول سال ۲۰۱۹ و فصل چهارم در سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم نتفلیکس پخش شود. پیش از این مریل استریپ در فیلم The Iron Lady (بانوی آهنی)، نقش مارگارت تاچر را بازی کرده بود که برای بازی در این فیلم، استریپ جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

اِما کورین معصومیت و زیبایی پرنسس دایانای جوان را دارد و علاوه‌بر این دو ویژگی، توانایی زیادی برای بازی در نقش زنی قدرتمند، غیرعادی و متفاوت را دارد که از نوجوانی بی‌نام‌ونشان، به معروف‌ترین چهرهٔ عصر خود تبدیل شد

اِما کورین به‌زودی در اولین فیلم سینمایی خود با عنوان Misbehaviour (سوءرفتار) که درامی تاریخی است، نقش‌آفرینی خواهد کرد و داستان این فیلم در مورد برخی اعضای جنبش آزادی‌بخش زنان است که مراسم انتخاب زیباترین دختر جهان در سال ۱۹۷۰ را برهم می‌زنند. اتفاقات این فیلم در شهر لندن کشور انگلستان روایت خواهد شد. وی در مورد بازی در نقش شخصیت پرنسس دایانا چنین گفت:

نمی‌توانم احساس هیجان و افتخاری را که از شانس بازی در فصل چهارم این مجموعهٔ تلویزیونی دارم را توصیف کنم. از همان قسمت ابتدایی مجموعهٔ تلویزیونی The Crown، محو تماشای آن شدم و بهتر بگویم پای تلویزیون میخکوب شدم و حالا به این فکر می‌کنم که پیوستن به این تیم بازیگری بااستعداد، گویی خیالی بیش نیست و واقعیت ندارد. پرنسس دایانا معروف‌ترین چهرهٔ عصر خود بود و تأثیرات کارهای وی همچنان پابرجا و مورد توجه است. بازی در مجموعه‌ای که پیتر مورگان خالق و نویسندهٔ آن است، فرصتی استثنایی برای من به حساب می‌آید و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین تصویر از این شخصیت را به نمایش بگذارم.

علاوه‌بر اِما کورین و جیلین اندرسون، الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر) و مایکل گور، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم و چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده