نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فیلمبرداری فیلم Cats با بازی تیلور سوئیفت به پایان رسید

کمپانی یونیورسال پیکچرز از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cats، جدیدترین اثر تام هوپر خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cats (گربه‌ها) به پایان رسیده است. صفحه رسمی استودیوی فیلمسازی Working Title در توییتر با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم موزیکال مورد انتظار خبر داده است. تصویر منتشر شده اطلاعاتی را به اشتراک نمی‌گذارد و در واقع این تصویر به آخرین روز فیلمبرداری اشاره دارد که تنها صفحه سبز قابل مشاهده است که ممکن است خبر از جلوه‌های ویژه نسبتا گسترده این فیلم که اقتباسی از یک تئاتر موزیکال به همین نام است، را دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cats

جنیفر هادسون، تیلور سوئیفت، ایان مک‌کلن، فرانچسکا هیوارد، جودی دنچ، جیمز کوردن، ادریس البا، لوری دیویدسون، ربل ویلسون، جیسون درولو، لس توینس، اریک آندروود، ری وینستون و ملیسا مدن گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cats حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تام هوپر که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Les Miserables (بینوایان) را در کارنامه خود داشته، وظیفه کارگردانی فیلم Cats را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تام هوپر و لی هال بوده است. علاوه بر حضور به‌عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه، هوپر به‌همراه تیم بوان، تیم بواناریک و فلنردبرا هایوارد که سابقه حضور به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Les Misérables محصول سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارند، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. استیون اسپیلبرگ، اندرو لوید وبر و آنجلا موریسون، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Cats حضور دارند.

فیلم Cats قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. تئاتر موزیکال Cats در ابتدا در سال ۱۹۸۱ در تئاتر وست اند و در سال ۱۹۸۲ در برادوی به روی صحنه رفت که این نمایش موزیکال با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. اجرای لندن این تئاتر حدود ۲۱ سال و اجرای آن در برادوی حدود ۱۸ سال طول کشید که یک رکورد محسوب می‌شود. تئاتر موزیکال Cats تاکنون جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده و همچنین این تئاتر تاکنون به بیست زبان مختلف ترجمه شده ‌است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده