نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD اعلام شد؛ انتشار اولین ویدیو

بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC سرانجام با انتشار ویدیویی تاریخ شروع پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل ششم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) از جمله زمان شروع پخش آن، اعلام و منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه واندرکان 2019 که در آناهایم در کالیفرنیا برگزار شده، شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول پس از انجام یک جلسه پرسش و پاسخ در پنل این سریال اعلام کرد که پخش فصل ششم این سریال از تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. درواقع پخش فصل ششم این سریال قرار است دو هفته پس از اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) آغاز شود که اتفاقات آن احتمالا پس از این رویداد خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که این فیلم قرار است تاثیری در داستان و اتفاقات فصل ششم سریال Agents of SHIELD داشته باشد یا خیر. علاوه‌بر این، اولین ویدیوی رسمی فصل ششم سریال ماموران شیلد نیز منتشر شد که در این ویدیو شاهد حضور می، یویو و دیگر ماموران شیلد هستیم که مورد حمله قرار گرفته‌اند و در ادامه یک کامیون از یک فضای مبهم وارد می‌شود که از آن شاهد خروج شخصیتی به شکل فیل کولسن هستیم که البته او نیست! کلارک گرگ قرار است نقش متفاوتی را در فصل ششم این سریال بازی کند که هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول این پنل، برای افراد حاضر در آن اولین قسمت فصل ششم سریال Agents of SHIELD پخش شد که با استقبال بسیار مثبتی نیز مواجه شده است. طبق گفته کسانی که این قسمت را تماشا کرده‌اند، جلوه‌های ویژه آن بسیار خوب توصیف شده است. علاوه‌بر این، این سریال برای فصل هفتم نیز تمدید شده است که برخی اعتقاد دارند که فصل هفتم قرار است فصل پایانی سریال ماموران شیلد باشد، اما جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول گفت که آن‌ها قرار نیست سریال Agents of SHIELD را در فصل هفتم به پایان برسانند و شایعات منتشر شده را تکذیب کرد. بااین‌حال، تمدید یا به پایان رساندن این سریال به تصمیم شبکه ABC بستگی خواهد داشت.

مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، کلارک گرگ، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جف وارد در نقش دیک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده